Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

080809

Jag ska nog be min m2b syster att fixa mitt hår och makeup. Vill ha stora lockar och det tror jag hon kan fixa och sen håller hon på lite med sminkning och sånt på sitt jobb så det kan nog bli bra.

• blivandefrularsed

Fröken Fiffi

ja, visst är det skönt när man har det bokat, då kan man börja fundera på allt annat och ändå känna att det inte är panik med något =)

Fröken plommon

Klänningen från millybridal är jättefin! Tycker inte heller om dom draperade. OCh det finns ju så många olika modeller! Ser fram emot provningen, om ett par helger smäller det nog =)

Mummy

Tråkigt ;( Hoppas det löser sig, jädra kyl....

Virvel

Ja, Rembos klännigar är fina! Vad ligger dom på...?

• blivandefrularsed

Virvel: Ja, 12000 är lite väl mycket pengar.. Du och Mummy har gjort jättebra klipp, verkligen bra priser!! En begagnad klänning vill jag inte ha, isf hade jag nog hyrt...

En annan sak. Vi har fått ett reseförslag till Mauritius ett par dagar efter bröllopet. I paketet ingår:

- flyg tur & retur Göteborg
    - flygskatter
    - transfer tur & retur i privat bil
    - 10 nätter i Deluxe dubbelrum på Le Victoria (inkl 50% brudrabatt)(www.beachcomber-hotels.com/en/hotels/levictoria/hotel.htm), (ving.se/hotel/hotelMaster.aspx&regionid=24&countryid=1038&areaid=-1&resortid=1039&hotelid=68163&itemId=68163&filterOnCategoryId=2)
    - Helpension (frukost, lunch & middag)
    - Liten flaska champagne samt frukt vid ankomst

Paketpris per person ca: 19 850:-

Vi kan även lägga till all inlcusive för 5000 kronor, men det vet jag inte om vi tjänar på...

Vad tycker ni? Låter det bra?? Detta är via Lime travel. Vet att Ving har charter till Mauritius, men dom resorna släpps först i November och jag vet inte om vi vill vänta så länge, tror inte att dom varierar sig så himla mycket i pris (ringde dom och frågade ungefär vad det skulle kosta och hon sa runt 20 000 per person, beroende på hotell och vad som är inkluderat och så).

Beslutsångest, ska vi boka eller inte... Researrangörer håller flygplatser till oss just nu, så vi måste bestämma oss.... men i vilket fall som helst vill vi åka till mauritius!

• blivandefrularsed

cindell - ja, tid har vi massor av =) Så HannaMagnus, du behöver inte känna dig stressad, tycker du har kommit en bra bit på vägen. Vi har så här långt bokat kyrka och festlokal, och kommer nog att boka brölopsresan till Mauritius idag. Sen har jag börjat greja lite med inbjudningskort osv, kul att pyssla lite...finns ju så många sätt att göra dom på och jag har sååååån beslutsångest (vad gäller allt!). Klänning ska jag börja prova om några veckor =)

• blivandefrularsed

ginst - VÄLKOMMEN! Och JA, 080809 är den perfekta dagen ;)

bridesilly - har inte kommit någonstans vad gäller klänningne, surfar mest runt på nätet och kikar....men ska börja prova klänningar framöver. Vet inte alls vad jag vill ha....fast jag vet iofs vad jag inte vill ha....

• blivandefrularsed

SlottsBrud 2008 - ser jättefint ut! >Romantiskt.... =)

Virvel - Ja, den lagen spikar vi!!

• blivandefrularsed

Idag blir två vänner en familj...jättefint ju!!

• blivandefrularsed

SlottsBrud2008

nepp, det funkar inte..

• blivandefrularsed

AoM

Jag köpte en kantsax på slöjddetaljer i Skara för 45 kronor, den funkar finfint. Tycker det är lite svårt att få det fint med kantrivare, men det kanske beror på pappret med.

Svar på tråden 080809