• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Bauti

Virvel
    Tusen tack!
    Har eran sida som favort så jag kan njuta av den underbara låten när jag vill.

@--{----

• blivande fru larsed

Fröken Plommon

Javisst får vi hjälpas åt med klänningsstorleken!! ;)

• blivande fru larsed

misstrixie

Ja, har varit ganska nyttig den här veckan. Flera promenader och bara en liten fika idag hos syrran (även numera kallad toastmadame, frågade henne idag om hon vill ställa upp och hon blev nog lite förvånad verkade det som, och nervös, men hon vande sig snabbt vid tanken och ville veta vad som förväntas av henne). Men jag måste lägga band på mig, mest är det sötsuget som jag har byggt upp senaste halvåret, inte bra....

Hösten! Verkligen kommit. Var precis ute på en uppfriskande promenad, lite lagom kyligt och vindstilla. Jätteskönt!

• misstrixie

blivande fru larsed,

Känner igen det där med sötsuget. Fast jag märker aldrig riktigt av det förrän jag försöker LÅTA BLI sötsakerna.

Är i alla fall glad att det är så länge till bröllopet och att jag har börjat redan nu, då blir det ingen panik eller osund hetsbantning, ska bara lägga om vanorna lite så ordnar det sig nog.

• blivande fru larsed

misstrixie

samma här!

• blivande fru larsed

Äntligen fredag! Har varit trött i dag så in i bomben....avslutade dock med en mysig räkmiddag och blivande svärföräldrarna.

misstrixie,

ja, visst är det skönt att det är så långt kvar till bröllopet, både vad gäller vikt och annan planering

• Fröken Plommon

God kväll allihopa!
    Sitter på jobbet och är superseg, lite väl lugnt i natt och kommer att fortsätta så hela helgen. Stackars m2b får roa sig på egenhand i helgen, det är såååå tråkigt att jobba fre, lör och sön natt!

Men jag behöver ju inte tänka på sötsuget iallafall, inga goda drinkar som lockar, nä här blir det mineralvatten och avokado för hela slanten.

Fick lite bröllopspanik idag, vi har ju inte fixat med nåt känns det som, men vet inte riktigt var jag ska börja heller, kyrkan är klar men ingen präst, festlokalen klar men ingen serveringspersonal ingen aning om vilken klänning eller vilka blommor vi vill ha. Tur att man vet vilken man man vill ha...

God natt allihopa

• blivande fru larsed

Fröken Plommon

Hoppas du tog dig igenom natten! Vad jobbar du med?

Inte ska du ha bröllopspanik! De är ju så långt kvar, du kommer hinna med allt ska du se. Och om allt var fixat nu, vad skulle du då roa dig med resten av året och hela våren, det skulle ju bara bli en enda låååång väntan.... Men det är klart, det är svårt att veta vad som bör göras härnäst och när. Fast jag tror ändå att allt löser sig eftersom =)

• misstrixie

Jag fick lite panik igår när vi satt och diskuterade gästlistan med mina föräldrar... de ifrågasatte en del saker och plötsligt så började jag också göra det. Typ, vilka kusiner man ska bjuda, vilken åldersgräns som ska gälla för "barn" osv. Nu är jag helt förvirrad. Plus att min m2b plötsligt drog fram ett par (för mig) okända släktingar ur trollkarlshatten som tydligen MÅSTE få komma. Jag skulle gärna bjuda precis alla men listan börjar närma sig 100 pers och det är maxgräns för lokalen...

Men det får ordna sig. Har i alla fall varit jätteduktig med både mat och träning, alltid något.

Svar på tråden 080809