Inlägg från: Lyckligt gift! |Visa alla inlägg
  • Lyckligt gift!

För mycket sex?

Pickolina, nu håller jag med dig IGEN! I början kunde man inte krama varandra förrän kläderna åkte av, ett antal ggr varje dag. Med tiden har det givetvis minskat till att bli 4-5 ggr/v. Det känns både ok och naturligt eftersom vi har ett liv ihop, gör andra saker typ åker mc, plus allt annat. Det är inte 6-et som håller oss ihop, men samtidigt tror jag inte på ett liv ihop utan det. Det är en förutsättning. Helt klart! Mer 6 åt folket!! :D :D

• Lyckligt gift!

Jag skulle vilja gå steget längre och påstår att sex är klart underskattat, och om folk älskade mer med varandra så skulle alla vara mycket gladare!!! Sex e tricket helt enkelt! Givetvis förrutom att man ska skratta gott ihop och kunna prata om allt o inget.

• Lyckligt gift!

Visst! Och det är bra på så himla många sätt....Men det är väl lätt att säga när man själv har det så in i h... bra som vi har det..:D Men vi är alla olika, en del nöjer sig med att det funkar i sängen,även om allt annat e skräp. För min del måste allt annat vara bra för att jag ska kunna njuta o ge järnet. Att skylla på trötthet e inte bra, för man har alltid lite ork och s*x ger en enorm energi. Som sagt, man blir glad!

Svar på tråden För mycket sex?