För mycket sex?
Det är nog väldigt individuellt..
jag tycker att sex 1-2 gånger per dag är ganska mycket..!För att inte tala om tre gånger.
Alltså om man har ett heltidsjobb eller pluggar heltid plus har fritidsintressen o annat som tar tid.
Det är nog väldigt individuellt..
jag tycker att sex 1-2 gånger per dag är ganska mycket..!För att inte tala om tre gånger.
Alltså om man har ett heltidsjobb eller pluggar heltid plus har fritidsintressen o annat som tar tid.
Ja jag upplever också att sex är avslappnande och gör en lycklig osv.
Men jag tycker att det är för mycket prat om hur ofta man har sex. Jag menar sex 3-5 gånger per vecka tycker jag att är ett rätt så aktivt sexliv! eller?
Visst, det första året så hade vi också sex 2-3 gånger per dag och var på varandra som två kaniner.
Men ärligt talat så har vi mycket mycket bättre sex nu även om det "bara" sker en gång per dag och inte ens varje dag!
Jag kan nästan svära på att er sexfrekvens också kommer att sjunka med tiden, the FIN prince;)
Om inte så kan jag bara gratulera!
The FIN prince,
jag tror inte att någon planerar för att dra ner på sexfrekvensen men det verkar så i de flesta förhållanden att det bara blir så efter x antal år..
Det känns väldigt orealistiskt att kunna ha sex 1-3 gånger per dag resten av livet:)