Inlägg från: The FIN Prince |Visa alla inlägg
  • The FIN Prince

För mycket sex?

Jag undrar om man kan ha för mycket sex? Sex är alltid avkopplande och stärker banden mellan två mänskor. Jag och min tjej kan vissa dagar ha sex 3 gånger om dagen. Men för det mest blir det 1-2 ggr. Varje gång är lika skön. Sällan har vi dagar när vi inte har sex. Förutom de dagar imånaden det inte går för henne. Men då brukar vi rädda oss med den andra "vägen".

Låt mig tillägga att vi varit ihop i 9 månader.

Finns det nån övre gräns på hur mycket sex man kan ha? Tror inte det, vad tycker ni?

• Svar på tråden För mycket sex?
  • The FIN Prince

Håller fortfarande på att sex för en närmare varandra. Visst är det viktigt att prata, det gör vi jätte mycket och en massa andra saker också. Men sex ska man kunna ha så mycket man vill. Jobbar man för mycket och har en massa andra intressen så är det lätt att man glider ifrån varandra. Därför ska man alltid unna sig intima stunder precis när det ligger på .

• The FIN Prince

till Lyckligt gift:

Helt klart. Folk borde älska mer. Då skulle världe vara mer avslappnad och lyckligare!

• The FIN Prince

Jag har då inte tänkt dra ner på sexlivet. Även fast vi kanske befinner oss i ett tidigt stadie i livet. Men låt mig tillägga att här redan finns jobb med i bilden, fritidsintressen och 3 barn från tidigare förhållanden! Man måste alltid ha tid för varandra och för intima nära stunder. Annars går det åt pipan.

Så det så. Och ändå lider inte sexlivet .

Svar på tråden För mycket sex?