Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

September 2008

Jag vill också vara med!
    Vi skall gifta oss den 6 september 2008, (som ovanstående). Vi skall gifta oss i Väsby kyrka och ha festen på Klitterhus. Mer är inte bestämt. Men det vi har bokat de största bitarna i alla fall.

• Ankan80

Jaha. Vad skall man göra nu. Vänta?
    Kyrkan och lokal bokad.
    Känns lite för tidigt med klänning och inbjudningskort.
    Vad gör ni för tillfället?

• Ankan80

Vilka kort var det ni köpte? De helt vita eller skall ni klippa och vika själv?

• Ankan80

Vi håller på och kollar fotograf, men det är svårt. Man vill få fina bilder men man vill inte heller lägga massor av pengar på detta.

Annars suger jag i mig av allt som nämns här på BT. Varje gång jag hittar något klipper jag ut detta och bifogar i ett word-dokument. Har blivit en del till festprogrammet nu.

Jag var väldigt "på" i början när man jagade festlokal och kyrka, men nu när detta är fixat känns det som att det bara är att vänta. Jag är en sådan person som ändrar mig hela tiden. Så hade jag köpt klänning nu hade jag säkert hittat fler fina senare. (Köpte 3 potentiella klänningar till min brors bröllop, så det säger väl en del)

• Ankan80

Jag hade egentligen inte tänkt börja prova klänning förrän kanske februari-mars, men samtidigt hade jag tänkt mig att det skulle finnas klänningar på REA. :-P
    REAr de bara nu på hösten eller har de en period till?

• Ankan80

Ok. Låter intressant. Man kanske skall prova innan julmaten gör sig påmind

• Ankan80

Jag är tvärtom. Tror att om jag köper klänning nu som kommer jag köpa minst 1 till senare . Kan ju bli dyrt.

• Ankan80

Nu är vi ytterligare ett steg närmare bröllop.
    Träffade fotografen i helgen och det kändes jättebra.
    Bokat och klart. Puh!

• Ankan80

Vissa inbjudningar tycker jag man kan lämna ofrankerat till t.ex. mamma, pappa, syskon och de man träffar ofta. Det har jag tänkt göra i alla fall.

• Ankan80

Hahaha....jag tänkte också att det måste vara ett stort och tungt kort
    Då räcker det med 1 för gränsen går vid 20 g.

Svar på tråden September 2008