• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • Randi

Kom igen ra! Eller finns det kanske redan en sån här tråd jag kan ha missat??

• sannapluzjonas

Här hopppar jag in 080609 bestämt!

• Keri

Här är en till =) Jag heter Linda och bor i Malmö. Min sambo Sebastian friade till mig när vi var på Zakynthos i Grekland i augusti.

Det är inte helt bestämt när, men det blir troligen den 20 september nästa år. Vi kommer gifta oss borgerligt i Malmö eller någonstans i närheten.

Mycket lösa trådar än, men det skall bli så kuuuul att planera!!!

• Randi

Välkommna tjejer, kul att några joinade tillslut!
    Lösa trådar, eh, JAAAA jösses man vet inte hur allt ska gå ihop i slutändan. Vi har ju inte heller bestämt ngt datum än men jag kommer att lobba för 25e sep eller däromkring!

• Keri

Jag har bestämt och frågat vem jag vill ha som tärnor i alla fall. Jag kommer ha två tärnor, den ena god vän och den andra min systerdotter. Sebastian kommer nog ha två marskalkar.

Sen pratade jag med min mamma igår och hon kommer sy min brudklänning :) Känns kul, samtidigt som vi sparar in lite pengar på det.

Ja..vad har vi mer funderat på. Gästlistan så klart, vem vi vill bjuda. Färgtema. Men allt hänger ju också lite på vad för lokal vi hittar, hur festen kommer se ut med meny eller buffé osv osv.

• september2008

Hej.
    här vill jag vara med
    vi har inte gått ut officiellt ännu. ska göra det den 11 sep då vi firar 9 år. vi tänker gifta oss den 13 sep -08

efter som ingen vet så har vi inte börjat planera så mycket ännu. det ända som är hyffsat bestämmt är min ring man vet ju vad man gillar

ska bli så spännande att berätta för alla. vi har på senaste tid fått många påhopp om att är det inte dax snart. haha haha

• Keri

Hej september2008, välkommen hit du också :)

Vad roligt det skall bli att följas åt i vår planering! Nu på tisdag skall vi gå och titta på en lokal som vi ev. skall ha vår fest i. Borgstugan på Malmöhus Slott www.borgstugan.se

• Celebriän

Hej hej!
    Vi bestämde äntligen datum igår... 6 september 2008! Så då kan jag joina här Borgerlig vigsel ska det bli... så nu letar vi lite annorlunda vigsellokaler! Utöver det har vi bestämt... öh.. ingenting :-S

• Ankan80

Jag vill också vara med!
    Vi skall gifta oss den 6 september 2008, (som ovanstående). Vi skall gifta oss i Väsby kyrka och ha festen på Klitterhus. Mer är inte bestämt. Men det vi har bokat de största bitarna i alla fall.

Svar på tråden September 2008