September 2008
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
Tjenare tjenare allihopa!
Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?
det finns ju massor att göra :) Igår var jag exempelvis och provade klänningar.. det var jätteroligt..
vi har varit på visning på två ställen att ha vigsel+fest på och idag ska vi kolla på ett till.. det blir inget lätt beslut minsann...
Har varit bortresta några dar. Var skönt att inte tänka o planera så mycket inför bröllopet. Men väl hemma igen sätter tankarna igång igen... Som sagt finns ju massor att göra, men känns som att mycket är tidigt än så länge. Fast egentligen är det väl bättre för allt man gör nu. Då slipper man det när det kör ihop sig på slutet.
Har ni funderat något på när ni tänker skicka ut inbjudningskorten?
Jo jag har varit ute och tittat lite på klänningar men det känns lite tidigt och vääääldigt pirrigt att prova nu....Är väl fortfarande sådär att man inte riktigt fattar att man verkligen ska gifta sig, jag vet inte
Inbjudningskorten tänkte vi skicka ut så att alla har fått 1:a Maj och med osa 31 Juli. Då har våra studentvänner tid på sig att se över ekonomin eftersom vi inte gifter oss i GBG där vi bor...
Höstbrud 2008 var har du varit o kollat på klänningar? Jag var inne en sväng på Ramona. Men de hade inte alls klänningar som passade mig. Vill ha en enklare.
Håller med dig känns välidgt tidigt o skrämmande att prova klänning. Kan liksom inte fatta att man skall ha på sig en sådan om 11 månader.
Vi höll oss till Järntorget och Linné, så vi började med Samona sedan Remanns och sist Johans Högtidskläder... Bästa bemötandet ( med leenden och humor) fick vi på Samonas. Det är litet men jag fick intrycket att de verkligen ställer upp när det behövs..fastän skyltfönstret kan verka lite avskräckande
ok, vi får väl ta oss ditåt någon dag och kolla in utbudet där.
Nu har jag äntligen hittat rätt!!! För två veckor sedan friade min blivande man & bröllopet blir den 6 september 2008. Kyrkan är klar & vem som ska ordna maten är klar, lokalen fixar sig starx med då "mattanten" även står för den. Det kliar i fingrarna & jag suger åt mig av ALLA tips & ideer som bara sorutar ut på detta forum som jag förövrigt är helt beattt av...
Är det fler än jag som är intresserade av att gå ner i vikt, skulle vara bra att ha ett gäng som kan stötta varandra & puscha på HELA vägen fram till sptember!
Glöm inte att lyssna på "6:e september" med Flamingokvintetten för er som oxå har den dagen till Er är.
Kramis på er!
//Veronic@
Welcome Snö vit!
Jag är då intresserad av att gå ner i vikt! Och man har ju ett helt år på sig så ingen stor press eller hemska dieter förhoppningsvis
Vad är ditt mål? Du behöver inte säga vad du väger självklart men hur mycket vill du gå ner?
Vi ska gifta oss 6/9 2008, vi har det mesta fixat redan. Lokalen är bokad, kyrkan är bokad, värdparet är tillfrågat o sagt ja, toastmaster tillfråga o sagt ja, sång i kykan fixad o musiken till festen fixad. Nu är det bra att börja titta på en brudklänning, sen är det att se över med dekorationen till festen. Inbjuningskorten tänker vi göra själv så det håller vi på med.
En lite fråga? Dekoration i kyrkan är det ett måste?
oj då ser att jag har skrivit samma sak två ggr hehe