Inlägg från: snö vit |Visa alla inlägg
  • snö vit

September 2008

Nu har jag äntligen hittat rätt!!! För två veckor sedan friade min blivande man & bröllopet blir den 6 september 2008. Kyrkan är klar & vem som ska ordna maten är klar, lokalen fixar sig starx med då "mattanten" även står för den. Det kliar i fingrarna & jag suger åt mig av ALLA tips & ideer som bara sorutar ut på detta forum som jag förövrigt är helt beattt av...

Är det fler än jag som är intresserade av att gå ner i vikt, skulle vara bra att ha ett gäng som kan stötta varandra & puscha på HELA vägen fram till sptember!

Glöm inte att lyssna på "6:e september" med Flamingokvintetten för er som oxå har den dagen till Er är.

Kramis på er!
    //Veronic@

• snö vit

Oj, känner mig lååångt efter de flesta här. Vi har bokat kyrkan....lokalen med men jag får nog försöka få arslet ur dörrstoppet imorgon & slå ett par signaler...

Veronic@

• snö vit

Usch...får lite panik när jag är inne här & läser om hur långt nen del kommit i planeringen...
    Det vi (jag är:

* frisör är bokad (en kompis är hårfrissa)
    * kyrkan är bokad kl. 14 den 6/9:e 2008
    * En båt som tar gästerna på en tur i skärgården är bokad
    * fotografen är bokad (vi fotograferas efter vigseln)
    * Cateringfirman som ordnar med mat är klar, si ska bara bestämma oss för om vi ska ha buffe' eller tre-rätters...genom firman har vi tre ställen att välja mellan där festen ska vara...

+ att igår va' jag & köpte papper till inbjudningskort, vigselprogram & festprogram

Klänning har jag börjat kolla på men ändrar mig lite varje vecka....vilken ska jag ta...??? Tror jag har bestämmt mig! Hur är det nu? Kan jag lägga in bilder på klänningförslag på min sida eller törs man ?

Vad ska ni ha för färger??? Vi sak ha grått, blått & silver.

Blå el. grå sisalduk i mitten av bordet & beroende på vilket vi väljer har vi små ljusstakar & blommdekorationer i den andra färgen/färgerna...

ja, det får vara alles...Nu snurrar det i huvudet...

//Veronic@

• snö vit

Hahaha, ja det är klart, ska genast sätta in lite bilder...Skriver en rad när jag är färdig.

• snö vit

Nu har jag ett par klänningar inne!, Vart kan man hitta skor??? Letat på brudskor, bröllopsskor men får inte fram så mycket, jag vill ha ett par öppna skor fram & bak, vita, creme...HELP ME!!!

• snö vit

Hmmm, hur får jag bilderna publicerade så NI ser dem???

Veronic@

Fröken Förväntan.

Känns bra att inte vara själv med att ha en del kvar men samtidigt, det viktigaste är väl bokat 6 det känns som om vi är ute i god tid i alla fall, eller hur?

• snö vit

Fick hjälp av Liinda_e.

Nu kan ni nog se bilder om ni vill!

• snö vit

Ickaflicka!
    Kul att du säger det, för jag är med inne på lite färg medans min sambo tycker vitt är fräschast...han kommer ändå inte få SE klänningen innan dagen kommer men man vill ju gärna ge honom vad han vill ha med så....vi får se. Kommer säkert fler förslag nästa vecka. Vad har du för klänningar på G?

• snö vit

Jajjamensan!½ Jättefina allihopa. tyckte nog bäst om ettan eller den sista men de var fina allihopa. Ska lägga in fler klänningar inom kort, nu ska jag hämta kidsen på fritids & dagis.

Ha en bra fredag!

//Veronic@

• snö vit

Hur länge har ni varit tillsammans med era M2b?

Jag träffade min blivande man 2006 alltså när jag var 21 år (fyllde 22 två veckor senare men det räknar jag inte från =O) Känns så bra att varit tillsammans med samma karl så länge & fortfarande känna pirret & förälskelsen. Vi har numera två barn, ett fint hus, bra grannar, två bilar, stor gräsmatta, ingen husvagn & inget husdjur...JAG ÄR SÅÅÅ NÖJD!!!

//Veronic@

• snö vit

Hahaha, jaaaaa. Självklart menar jag 1996!!!

Sorry. 12 år snart!

//Veronic@

lanovia 08 skrev 2007-11-24 16:01:39 följande:

Snövit, snabbt jobbat, två barn och hus på ett år? Menade du 1996? Inte för att jag dömer dig om det gått så fort men du skrev ju att ni varit ihop länge också...Vi träffade första gången i september 2004 (om man bortser från en fest hos en gemensam kompis då vi inte ens pratade med varandra) och blev tillsammans mer eller mindre med en gång även om vi inte är överens om när. Så vi gifter hos exakt 3 år efter vår 2a date. Och det känns underbart!
Svar på tråden September 2008