• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • lanovia 08

Lyckliga jag: In-ex heter affären. Skall in till stan idag. Får jag en minut över så kan jag gå inte o titta om de har något mörkbrunt där.

Vi skall nog åka till Tunisien. Om vi inte hinner ändra oss.... Känns som man kan få en lagom blandning av äventyr och sol där. Annars när vi reser skall vi alltid se och uppleva saker hela dagarna. Nu känner vi att vi vill kunna ligga på stranden och bara vara lyckliga.
    Någon som varit där?

• Lycklig jag

lanovia, du är en vänlig själ TACK för omtanken!

Vi funderade på att åka till Tunisien i somras och var då inne väldigt mycket på travelpix.nu. Där finns mycket råd och tips från mer eller mindre erfarna Tunisienbesökare. Verkar dock som om sidan för tillfället ligger nere... Hoppas att det bara är tillfälligt.

• lanovia 08

Lyckliga jag, tog en tur in på In-ex igår. Var inte så jobbigt för mig då jag ändå stod mer eller mindre utanför deras dörr och väntade på en kompis.
    Tyvärr är läget där ungefär som det verkar vara på Panduro. Det fanns mörkbrunt A4 papper i olika tjocklekar. Men något kuvert såg jag inte.

Tack för tipset, skall ta en titt på den sidan. Hoppas den fungerar...

• Lycklig jag

Tack, Ianovia! Oavsett om du var utanför dörren ändå så tycker jag att det var omtänksamt av dig att gå in.

Igår var en stor dag i mitt liv... dagen då jag bestämde mig för att lägga ner min kamp efter mörkbruna kuvert Min sambo var med mig på Kreatima och efter att jag ondgjort mig i evigheter över det faktum att det faktiskt inte finns några mörkbruna, snygga kuvert i denna värld, så gav han mig lite perspektiv på tillvaron. Eftersom temat för övrigt innehåller även färgerna rosa och silver, så kanske det faktiskt även går bra med någon av de färgerna också... Slokörad insåg jag att jag måste sluta obsessa över mina mörkbruna kuvert. Fast det satt långt inne...) Folk börjar redan kalla mig Bridezilla, (även om jag inte är elak mot någon... )

• lanovia 08

Vad skönt att du kom på en annan lösning istället för kuverten som inte verkar finnas...

Till alla er som gifter sig den 6:e september. Idag är det "bara" 10 månader kvar!

• Bridget Jones

Hej hej!

Jag ska också gifta mig i september troligtvis. 27 sept har vi iallafall preliminärbokat lokal. Hade först siktet inställt på augusti, men eftersom vi förlovade oss först i början av oktober så var allt redan uppbokat. Men nu ser jag fram emot ett höstbröllop istället! Hoppas att det hunnit bli lite höstlöv till slutet av september och att det samtidigt inte är för kallt.

• Lycklig jag

Åhhh, "GRATTIS" eller vad man nu ska säga.

Själv får jag vänta i några veckor till innan jag får "fira", gifter mig 20 september. Men visst kommer den stora dagen närmare iaf, det känns skönt. Kan inte vääääänta...

• Snart fru Wennerström

WIiiiiiiiiiiiiiii...! .. 10 månader!.. fasiken vad tiden går!

lanovia 08 skrev 2007-11-06 10:19:02 följande:

Vad skönt att du kom på en annan lösning istället för kuverten som inte verkar finnas...Till alla er som gifter sig den 6:e september. Idag är det "bara" 10 månader kvar!
  • lanovia 08

hehe.. jag instämmer! Det har redan gått 3 månader sedan vi bestämde datum.... Hjälp!

Snart tjejer så går vi upp för altargången med vår älskling.

(eller upp för något annat för er som inte gifter er i kyrkan)

Svar på tråden September 2008