Inlägg från: Moonlightshadow |Visa alla inlägg
  • Moonlightshadow

September 2008

Japp vi ska gifta oss 6 september 2008. :)Vi har det mesta fixat så som lokal, kyrka, vem som ska vara tärnor, bestman, brudnäbbar, färgtema. Så nu kan jag pust ut en lite stund i alla fall. Men snart är det dax att börja leta efter en brudklänning på riktigt :)

• Moonlightshadow

Vi ska gifta oss 6/9 2008, vi har det mesta fixat redan. Lokalen är bokad, kyrkan är bokad, värdparet är tillfrågat o sagt ja, toastmaster tillfråga o sagt ja, sång i kykan fixad o musiken till festen fixad. Nu är det bra att börja titta på en brudklänning, sen är det att se över med dekorationen till festen. Inbjuningskorten tänker vi göra själv så det håller vi på med.
    En lite fråga? Dekoration i kyrkan är det ett måste?

• Moonlightshadow

oj då ser att jag har skrivit samma sak två ggr hehe

• Moonlightshadow

Just nu ligger vår planering lite på is! Vi har inbjudningskorten kvar o de tänker vi skicka ut i jan-feb så vi har tid på oss. Det jag menade med värdpar var/är att de ska ta emot gästerna visa var de ska sitta, visa att gästerna ska skriva i gästboken o ta emot presenterna. Toastmaster håller i talen o spexen :)

• Moonlightshadow

var o tittade på klänningar igår...jisses vad olika det finns.. hur ska man någonsin kunna bestämma sig?!

• Moonlightshadow

Jag har hittat en jättefin brudklänning för 2500 kr, det är inte så farligt dyrt tycker jag.

• Moonlightshadow

Min m2b var med o tittade när jag provade brudklänningar. Jag ville att han skulle säga vad han tyckte. Det gick bra, som sagt tidigare så hittade jag min klänning på första provningen :) Vilket min m2b tyckte var väldigt smärtfritt hehe, han trodde att vi skulle vara fast i affären i timmar :P

• Moonlightshadow

Ankan80: Ja det är långt till september, men nu vet jag modellen jag vill ha på klänningen. För den jag provade gick inte att efterbeställa...nackdel då, men det gör juh det möjligt att gå o prova igen ;)

Svar på tråden September 2008