September 2008
Hej!
Här vill jag också vara med! Jag gifter mig 6 september 2008 i Kalmar. Men bor i Göteborg. Såg i tidigare inlägg att just den 6 september verkar vara en väldigt populär dag. Kul! Men också kul att det är så många som ska vara brudar i september 2008. Toppen att man kan få lite tips och ideér av er andra.
Vi har bokat kyrka och festlokal. Brudklänningen är redan inhandlad...Den handlades redan i slutet av augusti ..hihi..jag vet, Det är tidigt!! Men jag var inne på Rehmans på Linnégatan i Gbg och hittade där min drömklänning. Jag funderade i ett par dagar om jag verkligen skulle handla klänning så lång tid innan bröllopet..det kanske betyder otur eller något... men efter att ha drömt mardrömmar om att klänningen inte skulle finns kvar och efter att min sambo tröttnat lite på stissiga mig så fick han mig att inse...Jag har hittat min drömklänning!
Brudtärnans kläder är klara. Mall för inbjudningskort och tema är klart. Färgerna blir vinrött, vaniljvitt och silver. Fotgraf är fixad. Funderar just i dagarna mest på vart jag ska fixa hår och sminkning innan bröllopet. I planeringen annars så har min blivande man och jag en väldigt klar bild över nästan allt. Vi har en tjock planeringsbok där allt som rör bröllopet hamnar..allt från tips och ideér till kontrakt. Jag skriver Vi för min blivande man är väldigt engagerad i vårt bröllop och allt som ska planeras och fixas vill han vara delaktig i. Senast idag så fick jag ett mail från honom när jag satt jobbet där han hade kollat upp olika sorters bröllopstårtor...