Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

September 2008

Hej hej alla! :D
    .. ja det är några som gifter sig i september, här är en till!;)
    6:e närmare bestämt, och vi gifter oss i njutånger i hälsingland. Rätt mycket är redan fixat så jag har lagt det lite på is ett tag, för att ha något att göra sedan.

Hur går det för er alla?

• Snart fru Wennerström

gumman 81> ja ni hade verkligen hunnit med mycket, å jag som tyckte jag var ute i god tid .. hehe.. tycker också det är kul och heller inte riktigt slita mig ifrån det, samtidigt som det är skönt att få bort mycket ifrån listan, att man har det "avklarat".. gör att jag inte blir lika stressad.

vart gifter ni er?

• Snart fru Wennerström

Jo, det var ett tag sen man var här sist må jag säga .. hihi

vi har hunnit med rätt mycket, det ända som kvarstår är att boka; lokal, fotograf, och kolla runt med vilka som kan göra bröllopstårtan. Sedan är det mer större grejjerna avklararde.. lite småfix kvar bara.
    så jag känner mig rätt lugn, och har lagt det lite på is ett tag nu, annars blir det inge kvar till sen

• Snart fru Wennerström

ja det är så olika sånt där hur alla prioriterar.. och det är väl tur .. att vi alla är olika alltså

• Snart fru Wennerström

Sådär, nu har vi äntligen hittat en fotograf som vi gillar och som passar vår budget!!

hittade honom på modellbilder.se, har är hobbyfotograf vid sidan av sitt vanliga jobb (tidningsfotograf).. därav det billiga priset; vi blir fotograferade ca 1,5 timme innan vigseln, sedan är han även med under och efter vigseln, kommer bli minst 200bilder sa han. Utav dessa väljer vi ut 20 st som han gör i ordning, tar bort finnar, och mörka ringar under ögonen mm. dessa bilder + de övriga läggs på en CD skiva. Allt detta för 3100kr.. hur tycker ni det låter?.. bra pris?

och ska tillägga att han reser 8 mil(fram och tillbaka) med, vilket med ingår i priset.

så nu kan jag äntligen stryka detta från listan .. känns skönt!

• Snart fru Wennerström

ok.. då vet jag. Tycker vi kom väldigt billigt undan, med tanke vad för prisförslag vi fått tidigare, men egentligen är det helt logiskt eftersom konkuransen är större i små städer, när jag tittat på priser som fotografer har i sthlm har det varit betydligt billigare. Men nu får vi somsagt precis det vi vill ha, och vi är nöjda och glada

• Snart fru Wennerström

Så bra att jag kan hjälpa andra .. berätta gärna när du hittar/hittat ngt som intresserar er!

• Snart fru Wennerström

WIiiiiiiiiiiiiiii...! .. 10 månader!.. fasiken vad tiden går!

lanovia 08 skrev 2007-11-06 10:19:02 följande:

Vad skönt att du kom på en annan lösning istället för kuverten som inte verkar finnas...Till alla er som gifter sig den 6:e september. Idag är det "bara" 10 månader kvar!
  • Snart fru Wennerström

Hej tjejjer!.. nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min klänning, hon som jag köpte klänningen av har nämligen fått sytt ut den lite .. så det känns skönt att ha den hemma, kan man tillochmed gå å kika på den då och då.. ;-P.. hehe

det vi har kvar nu att fixa är att boka festlokalen. Vi vet vilken vi vill ha, men är ingen bråska än att boka den.

• Snart fru Wennerström

ja jag hoppas med på höst ..
    vi bor i gävle men gifter oss i Njutånger, 2 mil utanför hudiksvall;-D

Svar på tråden September 2008