Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

September 2008

Hej.
    här vill jag vara med
    vi har inte gått ut officiellt ännu. ska göra det den 11 sep då vi firar 9 år. vi tänker gifta oss den 13 sep -08

efter som ingen vet så har vi inte börjat planera så mycket ännu. det ända som är hyffsat bestämmt är min ring man vet ju vad man gillar

ska bli så spännande att berätta för alla. vi har på senaste tid fått många påhopp om att är det inte dax snart. haha haha

• september2008

hej allihopa.
    Här är en som oxå ska gifta sig i september. Närmare bestämmt den 20:de.
    Vi har inte kommit långt i våra planer. Men igår så var jag och köpte lite olika kort och snören för att göra testförslag till inbjudnigskort. Ska bli spännande. Jag lägger upp bilder när jag är färdig så få ni hjälpa mig att bestämma

• september2008

jag har använd i mina prov kort en tapet som är brun, glansig och väldigt fint mönster.

• september2008

jag har inte köpt den ännu. fick en provbit av butiken jag har skrivit ner pris och vad den heter men har tyvärr inte det med på jobbet. Men så fort jag kommer hem så ska jag skicka den info till dig.
    Finns i färgerna svart och vitt(typ pärlemo)

Snart fru Wennerström skrev 2007-11-29 10:08:29 följande:

jättefiin.. vart är den köpt?
  • september2008

Butiken som jag hittade tapeten heter Inspiratören. Märket på tapeten är MIDBEC, Imagine nr 43081. ca 400 kr per rulle

Snart fru Wennerström skrev 2007-11-29 17:12:18 följande:

jaha ok.. ja jag tar jättegärna emot den info:n
Svar på tråden September 2008