September 2008
oj.. här har det skrivits flitigt ser jag .. hehe
Välkommen alla nya brudar!! ..
oj.. här har det skrivits flitigt ser jag .. hehe
Välkommen alla nya brudar!! ..
japps, vi har tillochmed lämnat in våra förlovningsringar, då vi ska göra om dom, och sedan har vi beställt vigselringarna med.. så vi väntar med spänning!..
höstbrud 2008.. kan inte se ditt galleri
jättefin klänning!.. riktigt maffig! .. det e så det ska vara
.. hehe
fina ringar med
.. ok.. känns skönt att inte bara vi har nästan allt färdigt då .. hehe
vi har bestämt oss för att åka till ett spa i stockholm
yasuragi.se
sedan ngt år efteråt ska vi nog ta en längre resa.. maldiverna ligger först just nu ..
jag har släp på min, tycker det e så himla vackert bara. Men håller med, de e bökigt!.. men men, vill man vara fin på man lida pin ..
japp, jag ska ha rätt så långt släp.. titta i mitt galleri så ser du på ett ungefär .. tror inte det kommer bli så mycket dansa för oss, vi är liksom inte riktigt dansiga av oss i vår släkt
.. så jag tror det löser sig bra..
*fniss*.. tackar ^^
.. ja den e sååå jag, jag älskar den!!
lanovia 08 skrev 2007-11-21 08:07:59 följande:
om du verkligen känner så så tycker jag att du ska köpa den, istället för att gå runt och leta och försöka hitta ngn som du gillar lika mycket lr bättre .. fast jag förstår med att du senare ev kanske kan hitta en annan som du gillar bättre och ångra dig, det där var jag men orolig för, men efter att jag redan köpt en annan klänning och blev besviken när den kom,blev jag såå glad när jag hittade denna, och det kändes så skönt att äntligen kunna lämna biten med att hitta klänning!..
men butiken där du sett klänningen, är det enbart DENNA klänning de har i denna modell, lr finns det så att dom skulle kunna ta hem en likadan modell senare om det är så att du hellre vill titta runt ett tag. För hittar du ingen annan som du skulle kunna tänka dig, skulle det ju vara bra om de kunde fixa det så, då behöver du ju inte oroa dig för att den är borta
hoppas det löser sig!
ok.. hehe ja killar har ju lättare för att bestämma sig än oss tjejjer, och tycker väl att det ska vara lika problemfritt för oss som för dem.. men det är inte lätt
ok.. men då kan du ju ändå känna dig lite lugn, när den går att beställa hem?.. hur lång tid skulle det ta då isåf? Vad är det för klänning?