Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

September 2008

du har ingen bild på klänningen?

• Snart fru Wennerström

hehe ja kanske det ..
    ja gör så.. blir riktigt nyfiken nu på hur den ser ut.. hihi

• Snart fru Wennerström

näe, jag köpte min klänning som damen hade i sin ateljé, för det var den enda hon hade, många har inte klänningar som det går att ta hem i fler ex i sina butiker.. iaf inte de mindre .. för min klänning hade hon själv köpt av en som syr upp klänningar som i sin tur hade köpt den ngn stans.. aa du förstår ..

• Snart fru Wennerström

aa precis, oftast funkar det så

Ickaflicka skrev 2007-11-21 16:24:22 följande:
    men om man köper av ett stort märke, så beställer de väl direkt från leverantören just den storlek som du ska ha... jag tänker på aspera, foreverbridals, etc...
  • Snart fru Wennerström

men gud så kul att du köpte klänningen!.. väntar med spänning på att få se den
    lanovia 08 skrev 2007-11-23 19:08:50 följande:

jiiii.... jag köpte klänningen! Jag har köpt MIN bröllopsklänning!!! *klunkar i mig vin av chock* (hehe... det sista är väl inte sant men ändå...)
  • Snart fru Wennerström

Vi träffades 24 mars 2002 på en ålandskryssning, det klickade direkt.. och ung och ivriga vi var, blev tillsammans två dagar efter.. *fniss*..
    att vi valde just 6:e septamber var för oss mest av praktiska skäl, då jag går ut skolan till sommaren och vi båda vill hinna tjänta ihop pengar under sommaren

• Snart fru Wennerström

så det blir nästan på vår 6½ årsdag som vi gifter oss ..

• Snart fru Wennerström

mu börjar det bli riktigt tjockt med folk här i tråden .. kul!!!

• Snart fru Wennerström

vi bokade in oss på församlingslokalen först, men precis som lanovia sa, har dom en del regler så vi bytte, nu till en lokal som ligger i iggesunds centrum som absolut inte är ngt speciellt, helt vanlig hyreslokal, men jag ska lägga ner all min makt på att göra det mysigt, med tyg, ballonger och ljus.. inredningsfreak som jag är ..

• Snart fru Wennerström

.. skulle också behöva gå ner några kilon innan dagen B.. har gått upp lite nu sedan sömmerska sydde ut min klänningen, så nu får jag inte ihop den IGEN .. men jag får lägga band på mig till sommaren.. det är ju bara några kilon som sagt.

• Snart fru Wennerström

ingen som sett ngt fin enkelt mönstrad tapet, eller enfärgad ngnstans?.. den ska gå i färgerna brunt vitt och creme, gärna skrimra lite oxå

• Snart fru Wennerström

jättefiin .. vart är den köpt?

september2008 skrev 2007-11-29 08:23:51 följande:
    jag har använd i mina prov kort en tapet som är brun, glansig och väldigt fint mönster.
  • Snart fru Wennerström

jaha ok.. ja jag tar jättegärna emot den info:n

Svar på tråden September 2008