Har också funderat på vad som händer när man har gått ner sina önskade kilon om man hittar sin klänning nu. Men det borde väl gå ganska lätt att sy in den? Eller är det svindyrt.
Egentligen behöver jag inte gå ner. För OM jag skall ta den klänningen jag fastnade för sist så satt den perfekt på mig. Men några kilon mindre skulle ju inte göra något för min självkänsla...
Vad gäller att det blir varmt under klänningen... för mig räckte det med att ha på mig klänningarna i provrummet för jag skulle bli kokhet, så ja man lär ju blir rätt varm när man skall ha på sig den hela dan.
Det där med bröllopsnatten som så många pratar om. Rätta mig om jag tänker fel. Men man hör så många prata om att det är såå viktigt att ha supersexiga underkläder inför sin nyblivne man. Men alltså har man inte redan sett varandra avklädda typ miljontals gånger redan innan bröllopsnatten? Sedan verkar det ju på många som att man är trött att att man bara stupar i säng. Sedan kanske det är min sambo som är tråkig men han bryr sig inte så mycket om hur sexiga mina underkläder är, kanske därför jag inte ser någon anledning att anstränga mig.