April 2008
Hej på er, kunde inte hjälpa mig själv var tvungen att kika in och se hur ni aprilisar har det
Gifte mig själv nu i april, lycka till till er alla!!
Hej på er, kunde inte hjälpa mig själv var tvungen att kika in och se hur ni aprilisar har det
Gifte mig själv nu i april, lycka till till er alla!!
PS. Det är snart dags DS
Miss (snart mrs) A
Nej stämmer tyvärr, för 2007 hade vi en kombinerad mars/april tråd.. tror vi blev en 10-15 till slut i alla fall
Vi ville gifta oss på våren, var hur vackert som helst, äppelträden stod i blom, allt knoppade, gräset var hur grönt som helst, vårkänslor *myser* April är ett toppenval, men glöm inte att investera i en jacka av något slag, det kan vara riktigt kyligt!
jo blev ju dock lite nervös, onsdagen innan bröllopet SNÖADE DET!!!! Var mindre roligt, men den var borta till lördagen och då var det solsken..
Jo då vi har haft ett underbart halvår
hmm.. andra tips!
Tänk på skorna, kan vara geggigt ute
Paraply är nästan ett måste, man vet ju inte :(
Ska ni vara ute mycket, informera gästerna om det så de tar med sig något varmt (missade vi, trodde folk skulle tänka själva när vi skrev utomhusvigsl ;))
Miss (snart mrs) A
Jo man kan tycka det.. jo vi vågade oss på det.. men tre meter därifrån så fanns herrgården med den lilla matsalen (fanns två) redo för vigsel utifall att ;)
Jag hade två par skor, ett par fina sidenskor (riktiga brudskor) och ett par högklackade vinterkängor från skopunkten utifall att.. men det var faktiskt inte geggit, åkte dock i dem i taxin till bröllopet och bytte om till de andra skorna där. Dumt med skitig asfalt och bilgolv!
Vi åker på bröllopsresa nu i december, behövde spara lite pengar
Så den går till Thailand!
Men mmm.. polen är säkerligen fantastiskt så års
natalie99
*myspys*
natalie99
Förstår jag, vi hade lätt åkt till Mauritius om vi hade råd
Vi betalar 26.000 för 1 vecka på Koh Kho Khao och 1 vecka i Phuket. Vet inte om det är superlyx men 4 stjärniga hotell, med frukost.
Jo det är ju det som är problemet, man vill ju åka ÖVERALLT!
Fast till ex. Mauritius vill jag åka när man har råd att bo i en sån där cool bungalow ute i vattnet!