• Nataluskan

April 2008

Den gamla tråden stängdes tyvärr.
    Nu så nu startar vi upp med nya friska tag

• Svar på tråden April 2008
  • Nataluskan

Sammanställningen:

Mellis - 5 april (bröllop långfredagen)
    April08 - 26 april
    12 april - låt mig gissa... 12 april
    Natalie99 - 5 april- Gifter sig i Gdansk Polen, bor i Södertälje
    Miss(snart mrs) A - 19 april
    Ramlösa??

Tänkte man kan lägga till lite fler uppgifter i sammanställning med vart man bor och vart man ska gifta sig.

• miaz77

dum fråga men varför stängs sidorna???

• Miss (snart mrs) A

Hehe, detta såg inte jag så jag startade just upp en ny tråd! Men då glömmer vi helt enkelt bort den jag startade upp precis

Blev också lite förvånad över att tråden stängdes, 3 månader är ju inte speciellt lång tid på ett sånt här forum för att ha tråden öppen!

• Miss (snart mrs) A

Uppdatering av listan:

Mellis - bröllop 21/4, fest 5 april
    April08 - 26 april
    12 april - 12 april
    Natalie99 - 5 april (Polen)
    Miss(snart mrs) A - 19 april (Skåne)
    Ramlösa??
    Miaz77 - 29/4

• Miss (snart mrs) A

Kan tänka mig att det är tufft att hinna med allt med barn hemma. Men det löser sig nog - det är ju tur att man är två

Vi gör våra inbjudningskort själv, dels tycker jag att det är tokigt skoj att pyssla och dels är det alldeles för dyrt att köpa allting. Gör man det själv får man ju dem allt som man vill och så kan man matcha med menu och program och tackkkort och vad man nu kan tänkas ha!

Klänningsshoppande ska jag snart igång med igen, tänkte ge mig ut och kolla i september när de nya kollektionerna kommer in. Men jag letar fortfarande sömmerska för jag tror att det kan vara svårt att hitta det jag vill ha!

• Nataluskan

Vi gör också våra själva eller ja..min blivande är grafiker så han har gjort dem på datan på jobbet och beställt fint papper som han ska trycka på.
    Har inte gett upp hoppet om att han skall hinna klart med det till helgen.

När de är klara hoppas jag kunna visa er dessa på vår bröllopshemsida.

Änså länge brinner det ju inte direkt i knutarna man hinner en massa saker när man väl sätter fart.
    Annars får man väl be om hjälp av kompisar el mamma och svärmor.
    Det går alltid att lösa.

Just nu har vi värsta I-landsproblemet, hur mycket får min ring kosta?
    Jag vill ha en slät ring med en rektangulär rubin..
    Vi hoppas få en för under 10 000, men det verkar som att den kommer kosta mer Vet inte om jag kan få en sån ring då..
    Jaja väntar svar från Guldsmeden ff om de kan få fram en sån sten först och vad den isåfall skulle kosta.
    Man vill ju ha en ring som man är supernöjd med, den ska ju sitta där på fingret ett bra tag.

Nehe nu ska jag ge mig iväg till optikern och prova ut nya glasögon på jobbets bekostnad, nice!

• Fru Cinderella

Hej på er, kunde inte hjälpa mig själv var tvungen att kika in och se hur ni aprilisar har det

Gifte mig själv nu i april, lycka till till er alla!!

• Fru Cinderella

PS. Det är snart dags DS

• 12april

Vi är också inne på att göra inbjudningskorten själva. Min underbara svägerska/sömmerska kom med idén att göra pappret själva hemma hos henne. Just nu har jag tusen olika idéer på hur de ska se ut dock, måste bestämma mig snart!

Svar på tråden April 2008