• Nataluskan

April 2008

Den gamla tråden stängdes tyvärr.
    Nu så nu startar vi upp med nya friska tag

• Svar på tråden April 2008
  • Fru Cinderella

natalie99
    *myspys*

• Nataluskan

Fru Cinderella: OJAA..
    Ska bli sjukt kul och spännande
    Thailand tänkte vi på, men väljer att spara Thailand till ett annat tillfälle.

• Fru Cinderella

natalie99
    Förstår jag, vi hade lätt åkt till Mauritius om vi hade råd

• Nataluskan

Fru Cinderella: Jovisst är det dyrt, jag vet inte vad ni betalt för er Thailandresa, vi betalade 32 000kr för vår resa, då är det halvpension, på ett medelhotell inte superlyxigt men helt ok eller ja mer än ok, och så 10 dagar där.

• Fru Cinderella

Vi betalar 26.000 för 1 vecka på Koh Kho Khao och 1 vecka i Phuket. Vet inte om det är superlyx men 4 stjärniga hotell, med frukost.

• Nataluskan

Nej det är nog ungefär som vårt, ok ni är bort 4 dagar mer än vi, men jag tycker nog vi fick ett ganska bra pris.
    Vi beställde via Lime Travel.
    Och vi ansåg att Mauritius är nog ett ställe man åker till EN gång i livet och det har vart mitt drömresmål när det gäller bröllopsresa sen jag var liten..så då känns det ännu bättre att faktiskt kunna åka dit

Thailand planerar vi att åka till också men då vill vi ta med oss blivande makens dotter och ev gemensamma barn

Sen har man massor av andra drömresemål men det får jag och gubben uppleva vid senare tillfällen

• Fru Cinderella

Jo det är ju det som är problemet, man vill ju åka ÖVERALLT!

Fast till ex. Mauritius vill jag åka när man har råd att bo i en sån där cool bungalow ute i vattnet!

• 12april

Vi kommer också att vänta med att åka på bröllopsresa, dels därför att vi kommer önska oss pengar till den i present och vill veta lite hur mycket vi kan lägga och dels för att vi inte kan vara lediga då... Vet inte alls vart vi ska åka heller.

• Nataluskan

Hej..
    Hoppas ni alla hittar hit igen..

Man blev lite smått nervös när allt såg annorlunda ut och jag tänkte också fasiken också allt man sparat..
    Ja ja bara lugna ner sig och läsa så gick det ju kanon.
    Tycker det är lite småjobbigt att det är så likt Föräldraliv..där man också har blobbar och sååhh jag orkar inte ha det här också..
    En presentation får man väl knåpa ihop!
    JAg passade på att byta nick också, Nataluskan= natalie99

Svar på tråden April 2008