Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur
Gå in på startsidan och vandra vidare därifrån då
rocket queen skrev 2007-09-02 16:30:27 följande:
Gå in på startsidan och vandra vidare därifrån då
rocket queen skrev 2007-09-02 16:30:27 följande:
Gå in på startsidan och gör steg 2.
Isaks mamma skrev 2007-09-02 19:11:05 följande:
Gå in på startsidan och gör steg 2.
Användar-ID + lösenord i steg 1 = de uppgifter du loggade in med till gamla Brudpar&Verktyg
Steg 2 är inloggningsuppgifterna du använde till ditt gamla forumkonto.
Lägg ett meddelande till Patrik i hans gästbok så kan han säkert göra som han gjorde för mig - lägga till dem manuellt
Brud 080524 skrev 2007-09-02 20:33:28 följande:
Jag misstänker att du har fler sidor med favoriter, det är bara det att du inte ser dem. Jag trodde också att jag bara hade fått med en sida, men det visade sig att jag bara inte kan bläddra bland sidorna än. Den buggen är påpekad för Patrik så det kommer nog att ordna sig.
Har du tittat på Medlem ---> Verktyg?
Har du provat att gå från startsidan?
Min Sida ---> Kontoinställningar ---> Medlemsuppgifter ---> Scrolla ner lite och där är det!
Varsågod
Har du provat att gå till steg 2 från första sidan? Och först gjort ihopkopplingen med gamla Brudpar&Verktyg och sen ihopkopplingen med ditt gamla foruminlogg?
a02270 2009 skrev 2007-09-03 09:19:25 följande:
Vad är det som inte fungerar?
Kolla på Medlem ---> Verktyg
Hade du samma inlogg på Brudpar&Verktyg då?
a02270 & shims: Det man kan göra är att följa länken där på uppgraderingssidan för att få kontona ordnade manuellt, då kopplar Patrik/någon annan på redaktionen ihop det med de uppgifter du lämnar där.
Och du har uppgraderat ditt konto, både för gamla Brudpar&Verktyg och forumet?
Mystiskt... Du fick inget felmeddelande när du uppgraderade steg 1 (Brudpar&Verktyg)?
Skicka in för manuell hjälp då, det ska finnas nånstans där på uppgradera-sidan.
Medlem ---> Verktyg.
Alltså Medlem som ligger mellan Mode&Skönhet och Forum längst upp på sidan.
Längst ner på uppgraderingssidan står det såhär: Om du har glömt emailadress eller inte längre kommer åt gammal email, klicka här
Där ska du klicka så kommer du till formuläret.