• Patrik - Bröllopstorget

Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur

Bröllopstorgets sajt har helt gjorts om, det innebär att du inte längre kan logga in med dina tidigare uppgifter utan du måste skapa ett nytt medlemskap.

Dock finns all information på dina tidigare konton kvar i systemet, du kan till och med få samma signatur som du tidigare haft i forumet och alla dina favoriter. Men du måste först registrera ett nytt medlemskap med en annan signatur för att kunna uppgradera. Det är nämligen så att ingen kan registrera nya medlemskap med signaturer som funnits sedan tidigare.

När du registrerat ett nytt medlemskap är du redo att kopiera in alla saker du haft tidigare:
    Man får alla tidigare favorittrådarDu kan få tillbaka din signatur du tidigare haftAlla tidigare verktygen kan kopplas till nya medlemskapet (Bordsplacering, Gästlista, Planeringskalender, Budget och Bröllopssida)
    Har du annonserat tidigare under Köp & Sälj kan dina annonser också komma upp under "Mina annonser" om du använt samma emailadress när du la upp domAlla tidigare inlägg du skrivit blir klickbara och de kopplas ihop med ditt nya medlemskap/presentationFör att få allt ovanstående måste du genomföra både Steg 1 samt Steg 2 på denna sida:
    www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php

Om du mot förmodan inte kan få fram tidigare kontouppgifter och genomföra stegen i uppgraderingen, ska du klicka på länken för en manuell förfrågan om lösenord på den sidan. Uppge då alla uppgifter du kan komma ihåg så hjälper vår support dig att försöka hitta ditt konto och koppla ihop det med ditt nya medlemskap.
  • Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur
  • Bauti

Varför har ni tagit bort orten som man kunde lägga med??
    Det var lätt att hitta folk i samma område då.

• Bauti

Och smaylisarna?? Nu vet man ju inte vad den andre "känner".

• zukigirl

Bauti: Jag tror nog smileysarna kommer. Det är säkert bara ett programmeringsfel...Eller nåt i den stilen...

• Tula_Backe

Tycker att det är fruktansvärt illa gjort att ni inte kan uppdatera sidan på ett sätt så ens identitet inte försvinner.
    Har varit och är med på en massa ställen på nätet och har aldrig varit med om något som skötts så fruktansvärt dåligt. kan inte fatta att ni med flit släpper ut en uppdaterad sida där alla medlemmar tvingas regga om sig.... Uselt

• Duchess

Vaddå tagit bort smileys? Jag ser dem utmärkt. Vilken webläsare använder ni? Jag kör Firefox.

Sajter har alltid barnsjukdomar. Visst kan jag hålla med om att vissa saker kunde skötts bättre, men vaddå? Det är gratis att vara här, och då har åtminstone inte jag samma krav som på en betalsajt.

Att t ex välja att vi måste regga om oss har en poäng. De gamla konton som finns här (där medlemen inte längre är aktiv) rensas på så vis bort automatiskt.

• Tula_Backe

Duchess

Jag är med på andra gratis sidor och ingen har skött uppdateringen så illa som detta stället.
    Alla andra ställen rensar bort inaktiva konton på andra sätt än detta.

Jag ser smileysarna utanfirefox

• rocketqueen

När jag klickar på länken kommer bara "endast till för inloggade medlemmar" upp...

• Pumpkin

Gå in på startsidan och vandra vidare därifrån då

rocket queen skrev 2007-09-02 16:30:27 följande:

När jag klickar på länken kommer bara "endast till för inloggade medlemmar" upp...
  • Duchess

Tula_Backe:

Och jag är medlem på betalsajter där uppdateringen skötts sämre än såhär. Internet är stort :D

Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur