• Patrik - Bröllopstorget

Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur

Bröllopstorgets sajt har helt gjorts om, det innebär att du inte längre kan logga in med dina tidigare uppgifter utan du måste skapa ett nytt medlemskap.

Dock finns all information på dina tidigare konton kvar i systemet, du kan till och med få samma signatur som du tidigare haft i forumet och alla dina favoriter. Men du måste först registrera ett nytt medlemskap med en annan signatur för att kunna uppgradera. Det är nämligen så att ingen kan registrera nya medlemskap med signaturer som funnits sedan tidigare.

När du registrerat ett nytt medlemskap är du redo att kopiera in alla saker du haft tidigare:
    Man får alla tidigare favorittrådarDu kan få tillbaka din signatur du tidigare haftAlla tidigare verktygen kan kopplas till nya medlemskapet (Bordsplacering, Gästlista, Planeringskalender, Budget och Bröllopssida)
    Har du annonserat tidigare under Köp & Sälj kan dina annonser också komma upp under "Mina annonser" om du använt samma emailadress när du la upp domAlla tidigare inlägg du skrivit blir klickbara och de kopplas ihop med ditt nya medlemskap/presentationFör att få allt ovanstående måste du genomföra både Steg 1 samt Steg 2 på denna sida:
    www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php

Om du mot förmodan inte kan få fram tidigare kontouppgifter och genomföra stegen i uppgraderingen, ska du klicka på länken för en manuell förfrågan om lösenord på den sidan. Uppge då alla uppgifter du kan komma ihåg så hjälper vår support dig att försöka hitta ditt konto och koppla ihop det med ditt nya medlemskap.
  • Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur
  • Medeltidsbrud

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 11:24:42 följande:

Och du har uppgraderat ditt konto, både för gamla Brudpar&Verktyg och forumet?
    Grejen är ju att jag att jag bara lyckats uppgradera så jag kommer åt alla mina gammla saker i forumet och fått till baka nicket men inget mer.
    Jag kommmer inte åt min bröllopssida helt enkelt
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Shiiit!
    Jag tryckte på länken men lyckades inte komma i håg mitt lösen:(.
    Men vad hände-Jo alla bilder allt jag lagt in försvan!Inkl min pressbild!:(Grr,vadf gör jag?!

Shiiit!
    Jag tryckte på länken men lyckades inte komma i håg mitt lösen:(.
    Men vad hände-Jo alla bilder allt jag lagt in försvan!Inkl min pressbild!:(Grr,vadf gör jag?!

• felines

Kommer anteckningarna att i något skede komma tillbaka? Jag vill hemskt gärna ha tillbaks mina eftersom de tog en hel del tid att sammanställa.

Näe,hjälp nu!
    Alltså nu har jag fått tillbaka mina gamla favoriter,och mina bilder ligger i BT arkivet...
    Men jag jhar ingen egen press längre,kan inte komma åt den pga att jag inte har ngt konto?½!
    Men hur 17 kan jag då skriva här?

JAG FATTAR INGENTING!

• Pumpkin

Mystiskt... Du fick inget felmeddelande när du uppgraderade steg 1 (Brudpar&Verktyg)?

Medeltidsbrud skrev 2007-09-03 11:28:36 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 11:24:42 följande:
    Grejen är ju att jag att jag bara lyckats uppgradera så jag kommer åt alla mina gammla saker i forumet och fått till baka nicket men inget mer.Jag kommmer inte åt min bröllopssida helt enkelt
  • Medeltidsbrud

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 12:57:59 följande:

Mystiskt... Du fick inget felmeddelande när du uppgraderade steg 1 (Brudpar&Verktyg)?
    jag lyckades aldrig med steg 1 bara med steg 2
  • Pumpkin

Skicka in för manuell hjälp då, det ska finnas nånstans där på uppgradera-sidan.

Medeltidsbrud skrev 2007-09-03 13:29:33 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 12:57:59 följande:
    jag lyckades aldrig med steg 1 bara med steg 2
  • Limegrön

Jag kan fortfarande inte hitta mina gamla verktyg - gästlista, bordsplacering och budget m.m. Vilken meny ska jag hitta dem under egentligen???
    Jag går in på bröllopsplanering - personliga verktyg, men där kommer jag ju inte vidare - är jag och letar på fel ställe???

• Limegrön

AAaaahhh! Nu hittade jag dem! Kollade en annan frustrerad tråd i ämnet. Jag var i helt fel meny! Man ska alltså vara i "medlems-menyn" Jag känner mig lite dum...

• Pumpkin

Medlem ---> Verktyg.
    Alltså Medlem som ligger mellan Mode&Skönhet och Forum längst upp på sidan.

Limegrön skrev 2007-09-03 22:48:49 följande:
    Jag kan fortfarande inte hitta mina gamla verktyg - gästlista, bordsplacering och budget m.m. Vilken meny ska jag hitta dem under egentligen???Jag går in på bröllopsplanering - personliga verktyg, men där kommer jag ju inte vidare - är jag och letar på fel ställe???
  • Medeltidsbrud

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 13:47:02 följande:

Skicka in för manuell hjälp då, det ska finnas nånstans där på uppgradera-sidan.
    öh vart
  • jocelyn

Jag kan fortfarande inte komma åt det som låg under "brudbar och verktyg". Var är det? Snälla lägg ut en utförlig GUIDE till hur man ska göra. Jag har "uppgradreat" mitt konto, men det verkade bara som en stor fet nedgradering! Jag kommer inte åt nånting från den där "verktyg". Det är bara en bluffsida ju!

• Pumpkin

Längst ner på uppgraderingssidan står det såhär: Om du har glömt emailadress eller inte längre kommer åt gammal email, klicka här

Där ska du klicka så kommer du till formuläret.

Medeltidsbrud skrev 2007-09-03 23:44:30 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 13:47:02 följande:öh vart
  • jocelyn

Japp, nu är det löst! (hoppas jag!)

Tack alla som kommit med råd och tips!

• a02270

Tack för hjälpen alla!

Det här var inte lätt..

• Medeltidsbrud

Nu har det löst sig .

Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur