• Patrik - Bröllopstorget

Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur

Bröllopstorgets sajt har helt gjorts om, det innebär att du inte längre kan logga in med dina tidigare uppgifter utan du måste skapa ett nytt medlemskap.

Dock finns all information på dina tidigare konton kvar i systemet, du kan till och med få samma signatur som du tidigare haft i forumet och alla dina favoriter. Men du måste först registrera ett nytt medlemskap med en annan signatur för att kunna uppgradera. Det är nämligen så att ingen kan registrera nya medlemskap med signaturer som funnits sedan tidigare.

När du registrerat ett nytt medlemskap är du redo att kopiera in alla saker du haft tidigare:
    Man får alla tidigare favorittrådarDu kan få tillbaka din signatur du tidigare haftAlla tidigare verktygen kan kopplas till nya medlemskapet (Bordsplacering, Gästlista, Planeringskalender, Budget och Bröllopssida)
    Har du annonserat tidigare under Köp & Sälj kan dina annonser också komma upp under "Mina annonser" om du använt samma emailadress när du la upp domAlla tidigare inlägg du skrivit blir klickbara och de kopplas ihop med ditt nya medlemskap/presentationFör att få allt ovanstående måste du genomföra både Steg 1 samt Steg 2 på denna sida:
    www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php

Om du mot förmodan inte kan få fram tidigare kontouppgifter och genomföra stegen i uppgraderingen, ska du klicka på länken för en manuell förfrågan om lösenord på den sidan. Uppge då alla uppgifter du kan komma ihåg så hjälper vår support dig att försöka hitta ditt konto och koppla ihop det med ditt nya medlemskap.
  • Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur
  • Jämtlandstaus

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 09:31:58 följande:

Kolla på Medlem ---> Verktyg
    Puh, äntligen fick jag till det!!!
    Åh så kunde jag lägga ut önskelistan igen.
    nu har pulsen gått ner lite
  • Pumpkin

Hade du samma inlogg på Brudpar&Verktyg då?

a02270 skrev 2007-09-03 09:35:18 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 09:31:25 följande:
    Jag får detta:Fel: uppgraderingen misslyckadesOrsak: Det angivna Användar ID (a02270) finns inte!
  • a02270

Japp, har testat allt möjligt..:/

• felines

Vad hände med anteckningarna då??

• a02270

Nu blir jag osäker, men jag har testat allt möjligt..:(

• shims

Hur gör man om man glömt vilket användar-id man hade förut? Trodde jag hade detta (shims) men det verkar inte så... Har viss råkat starta ett nytt konto men kan inte få upp mitt gamla...

Nån snäll som kan hjälpa?

• Pumpkin

a02270 & shims: Det man kan göra är att följa länken där på uppgraderingssidan för att få kontona ordnade manuellt, då kopplar Patrik/någon annan på redaktionen ihop det med de uppgifter du lämnar där.

• Medeltidsbrud

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 06:04:05 följande:

Har du tittat på Medlem ---> Verktyg?
    Det gjorde inte mig ett dug klokare för jag kommer fortfarande inte åt min och M2b sidor där vi har gästlista budget och allt
  • Pumpkin

Och du har uppgraderat ditt konto, både för gamla Brudpar&Verktyg och forumet?

Medeltidsbrud skrev 2007-09-03 11:23:36 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 06:04:05 följande:
    Det gjorde inte mig ett dug klokare för jag kommer fortfarande inte åt min och M2b sidor där vi har gästlista budget och allt
Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur