• Patrik - Bröllopstorget

Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur

Bröllopstorgets sajt har helt gjorts om, det innebär att du inte längre kan logga in med dina tidigare uppgifter utan du måste skapa ett nytt medlemskap.

Dock finns all information på dina tidigare konton kvar i systemet, du kan till och med få samma signatur som du tidigare haft i forumet och alla dina favoriter. Men du måste först registrera ett nytt medlemskap med en annan signatur för att kunna uppgradera. Det är nämligen så att ingen kan registrera nya medlemskap med signaturer som funnits sedan tidigare.

När du registrerat ett nytt medlemskap är du redo att kopiera in alla saker du haft tidigare:
    Man får alla tidigare favorittrådarDu kan få tillbaka din signatur du tidigare haftAlla tidigare verktygen kan kopplas till nya medlemskapet (Bordsplacering, Gästlista, Planeringskalender, Budget och Bröllopssida)
    Har du annonserat tidigare under Köp & Sälj kan dina annonser också komma upp under "Mina annonser" om du använt samma emailadress när du la upp domAlla tidigare inlägg du skrivit blir klickbara och de kopplas ihop med ditt nya medlemskap/presentationFör att få allt ovanstående måste du genomföra både Steg 1 samt Steg 2 på denna sida:
    www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php

Om du mot förmodan inte kan få fram tidigare kontouppgifter och genomföra stegen i uppgraderingen, ska du klicka på länken för en manuell förfrågan om lösenord på den sidan. Uppge då alla uppgifter du kan komma ihåg så hjälper vår support dig att försöka hitta ditt konto och koppla ihop det med ditt nya medlemskap.
  • Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur
  • Pumpkin

Min Sida ---> Kontoinställningar ---> Medlemsuppgifter ---> Scrolla ner lite och där är det!

Toratenshi skrev 2007-09-03 08:12:25 följande:
    GAAAH! Snälla någon! vart ändrar man sitt lösenord någonstans? jag komemr aldrig komma ihåg harrangen med siffror jag fick mejlat till mig! har letat runt i nästan en kvart här nu, snälla någon hjälp?
  • Toratenshi

UUH tack snälla!! *Bugar och bockar*

• Pumpkin

Varsågod

Toratenshi skrev 2007-09-03 08:32:46 följande:
    UUH tack snälla!! *Bugar och bockar*
  • a02270

får bara meddelande att min signatur inte finns..:(

a02270 jag kan inte koppla ihop, eller nåt annat..:(

• Pumpkin

Har du provat att gå till steg 2 från första sidan? Och först gjort ihopkopplingen med gamla Brudpar&Verktyg och sen ihopkopplingen med ditt gamla foruminlogg?

a02270 2009 skrev 2007-09-03 09:19:25 följande:

får bara meddelande att min signatur inte finns..:(a02270 jag kan inte koppla ihop, eller nåt annat..:(
  • a02270

Tack, det funkade bättre..

Men nu får jag inte steg ett att funka..:/

• Jämtlandstaus

sådär då har jag min signatur, men jag kommer aldrig till någon inloggningssida för de personliga verktygen??!!

när jag klickar på att logga in så kommer jag bara till "sök brudpar"

hjääääääälp

• Pumpkin

Vad är det som inte fungerar?

a02270 skrev 2007-09-03 09:27:14 följande:
    Tack, det funkade bättre..Men nu får jag inte steg ett att funka..:/
    [/citat]

Kolla på Medlem ---> Verktyg
    Jämtlandstaus skrev 2007-09-03 09:30:28 följande:
    [citat]
    sådär då har jag min signatur, men jag kommer aldrig till någon inloggningssida för de personliga verktygen??!! när jag klickar på att logga in så kommer jag bara till "sök brudpar"hjääääääälp
  • Pumpkin

Kolla på Medlem ---> Verktyg

Jämtlandstaus skrev 2007-09-03 09:30:28 följande:
    sådär då har jag min signatur, men jag kommer aldrig till någon inloggningssida för de personliga verktygen??!! när jag klickar på att logga in så kommer jag bara till "sök brudpar"hjääääääälp
  • a02270

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-03 09:31:25 följande:

Vad är det som inte fungerar?
    Jag får detta:
    Fel: uppgraderingen misslyckades
    Orsak: Det angivna Användar ID (a02270) finns inte!
Svar på tråden Informationstråd om konto/lösen/verktyg/signatur