• jocelyn

ok ni som fattat det här, HJÄLP !!!

Ok, då var det "nya" BT igång då, inte utan problem får jag säga.

Var hittar vi knappen "dölj min onlinestatus"???

Någon som hittat den eller kan meddela hur jag ställer in detta?

• Svar på tråden ok ni som fattat det här, HJÄLP !!!
  • jocelyn

Jag kommer inte ens åt min egen sida....den man hade under "brudpar och verktyg".

Däremot kan jag se en fin liten logg med vilka som "besökt" mig och när....det här känns ju bara för mycket... Om jag klickar på nån antar jag att jag hamnar i deras logg? Alla ni som klickar på mig; jag ser er... är det såhär det ska vara?

Vill ha tillbaka det gamla forumet nu. Kommer inte kunna eller våga använda forumet om det ska se ut såhär.

Tack för era svar, snällt att ni försöker hjälpa.
    *kram*

• Pumpkin

Din egen sida finns under Medlem ---> Verktyg som sagt.

jocelyn skrev 2007-09-02 17:34:26 följande:
    Jag kommer inte ens åt min egen sida....den man hade under "brudpar och verktyg". Däremot kan jag se en fin liten logg med vilka som "besökt" mig och när....det här känns ju bara för mycket... Om jag klickar på nån antar jag att jag hamnar i deras logg? Alla ni som klickar på mig; jag ser er... är det såhär det ska vara? Vill ha tillbaka det gamla forumet nu. Kommer inte kunna eller våga använda forumet om det ska se ut såhär. Tack för era svar, snällt att ni försöker hjälpa. *kram*
  • Patrik - Bröllopstorget

Såhär är det:

Det finns ett medlemskap (det du loggar in för att skriva här i forumet t.ex.) som du kan koppla en massa saker till (verktyg). Sedan kan du t.ex. lägga ut en bröllopssida (en annons kopplat till ditt medlemsskap). Allt kretsar kring ditt medlemskap som du kan komma åt allt detta ifrån.

Du väljer sedan själv vad du vill publicera för andra i inställningar och annat på din sida. Det går t.ex. utmärkt att ha en hemlig bröllopssida som ingen annan kan komma in på som bara du kan se. Det ställer du in om du redigerar din bröllopssida (annons).

Alla dessa verktyg och annonser finner du under fliken "Medlem" -> Min sida när du är inloggad.

Vi har dessutom tänkt till lite extra vad gäller bröllopssidan då det oftast är personuppgifter där som man inte vill koppla till vad man skriver i forumet osv. Därför kan man inte spåra vilket medlemskap en bröllopssida hör till, vi har gjort alla bildlänkar och knappar spårningslösa, dvs man kan inte ens söka på bildlänkar i google för att eventuellt få fram vilket medlemsgalleri de ev. kan komma från. Bilden på bröllopssidan har dessutom en slumpad fil, den är olika varje gång man tittar på sidan för att göra det ännu svårare.

Däremot kan du lägga upp bröllopssidan som en ikon i ditt krypin genom inställningar och då kommer man in på bröllopssidan man har men det ska alltså inte gå att söka upp tvärtom.

• frhkmand

Otroligt dåligt hanterat! Så många fel att jag inte ens orkar börja rabbla dem. Backa tillbaks den här "uppgraderingen" så kanske ni kan klara er med någon slags heder i behåll...

• Patrik - Bröllopstorget

Vi vet att det är mycket barnsjukdomar och därför behöver vi din hjälp att rätta till alla problem. Det är säkert en hel del problem som vi ännu inte känner till, trots att vi har betat av listor med hundratals grejer sedan drygt ett år tillbaka. Anledningen till att det är mycket problem är för att hela sajten är totalt omskriven i en helt ny plattform, vi har alltså inte byggt vidare på så mycket utan allt är gjort från början så att säga.

Men skriv gärna lista på saker om du är intresserad av att förbättra, det hjälper oss att fixa lite snabbare.

• frhkmand

Exempel på fel: Försök klicka önskelista på vår sida och du hamnar på "Sök brudpar, förlovningar och partnerskap"!

Ytterligare exempel: Beskrivningarna på presenterna går inte att se - när du klickar på respektive present ska du ange lösen igen.

Ytterligare exempel: När du skrivit in lösen till önskelistan kan du inte trycka Enter utan måste trycka på själva knappen.

Ytterligare exempel: Du kan inte längre "bocka av" vilka presenter du köpt...

• Duchess

Tänkte bara säga att jag inte alls vill byta jobb med Patrik just nu....

• Pumpkin

Duchess: Det skulle inte jag heller

Patrik, du kanske redan har uppmärksammat det men, det går inte att bläddra bland sidorna i Mina Favoriter, man ser bara de som ligger på första sidan. Ett tips på vad som bör ses över

• Fru Henax

Patrik!
    En liten fråga angående det här med sin personliga bröllopsida. Jag vill gärna ha vår bröllopssida öppen för andra MEN vill dock inte att den ska synas på min sida. Ok så långt, det har jag fattat hur man gör!
    Men om jag vill ha en bild upplagd på bröllopssidan så måste jag ju ha den upplagd i mitt galleri tydligen (och dessvärre blir väl alla bilder där synliga?) ? Och då blir det ju helt plötsligt en "koppling" däremellan?!
    Inget större problem iofs, jag fortsätter utan bild (så länge iaf!).

• jessiesthlm

Hur kommer utomstående, dvs gäster på bröllopet, åt våran önskelista?

Svar på tråden ok ni som fattat det här, HJÄLP !!!