Vi hade oxå en fanastisk dag, efter denna sommarens väder var man lite orolig hur vädret skulle bli, köpte vita paraplyer till mig och mina tärnor och var beredd på regn, när vi vaknade på morgonen regna det... men när vi var klara hos frisören sken solen från en nästan molnfri himmel och så fortsatte det resten av dagen!
Att dagen ick för fort, det kan man lugnt säga, men vilken underbar dag och kväll, alla var på ett strålande humör, middagen flöt på och vi höll "tidschemat" tack vare våra underbara toastmasters som gjorde ett riktigt hästjobb!!
Något som jag kan rekomendera, efter huvudrätten hade vi en paus på 20 minuter ungefär och då passa vi och våra tärnor & bestman på att smyga iväg och fotografera oss när solen var på väg ner, det var inte en yrkesfotograf utan en som hade det som hobby som tog lite bilder, kul att ha som komplement till dom andra bilderna vi tog innan under dagen av en yrkesfotograf. (plus att det var skönt att röra på sig efter maten, mådde lite illa när väl alla spänningar la sig och kunde knappt äta av huvudrätten, men sen så gick det bra)
Ja, man kan ju fortsätta att skriva i evigheter... men e det någon som undrar något så svarar jag gärna....