• stenbruden

ingen möhippa - deppad och ledsen :-(

Fy sjutton Norpan! Jag har också mest vänner från min blivandes sida, mest killar faktiskt... Får väl se vad som händer.

Kan du inte höra med din kille om inte ni kan hitta på något extra? Åka bort en helg till nåt kul ställe och parta hela natten eller en lugn helg på ett spa. Man behöver inte en hippa av människor som inte "har någon lust". Hitta på nåt kanon kul med din kille som ett substitut! Always look at the bright side of life.....

Vet du, dom är säkert bara avundsjuka på din lycka. Le ännu mer!

Stor styrke kram!

• stenbruden

Jag förstår dig verkligen! Jag hade kännt precis samma sak!
    Jag har tänkt genom livet att dom vänner som plötsligt visar en helt annan sida kan jag klara mig utan, det har fungerat! Jag har sållat rätt friskt genom åren och har numera 1 riktig vän (tjej alltså) Jag är överkycklig med det, hellre 1 bra än flera dåliga... du vet hur den går... Men nu har ju du en annan knipa och det är ju att det är gemensamma vänner och dessutom flickvänner så det är inte lika "lättdumpat".

Men vad jag ville säga var att nu när det är som det är så försök att vända på det! Unna er nåt extra och tänk: du är ändå lyckligare än vad dom är. Kan man inte ge såpass av sig själva att man fixar en hippa för någon annans skull så är man nog ganska bitter och ego tragisk. Du är bättre och det vinner du alltid på i längden!
    Men jag förstår dig! Kram!

• stenbruden

Pudans idé är ju toppen!

• stenbruden

Du är ju i ett forum med människor som delar något stort med dig.. Läser man trådar från ett par år tillbaka så verkar det ha blivit många nya vänskaper här!

Svar på tråden ingen möhippa - deppad och ledsen :-(