Södertäljebrudar!
Ja det finns det, men var är de?!
Ja det finns det, men var är de?!
Här är jag i alla fall!
Tjoooohooo, nu har vi bokat fotograf!
Jag gick igenom en massa fotograf-trådar här på BT + varenda jäkla annons i företagsregistret
Ja, det är svårt det där men klänning... Men jag håller nog med, prova i butik först. Man vet vad man tycker är snyggt på bild, men inte vad som ser bra ut på. Jag hade ju sån tur att jag verkligen passade i min drömklänning, men det hade lika gärna kunnat vara tvärtom. Samtidigt så förstår jag att det är svårt att hålla sig när man ser en annons med just DEN klänningen...
Ja, jag är envis Men jag blev så stressad helt plötsligt när jag insåg att många av de bra fotograferna börjar vara uppbokade nästa sommar, så då satte jag igång. Gick igenom alla, skickade vidare de jag gillade till min sambos mail så fick han ranka dem och sen började vi kontakta dem allteftersom
Fast vi hann bara kontakta 3 (mailade dem samtidigt) eftersom vårt första val var ledigt
Nja, alltså vi vill ju gifta oss här, det är bara det begränsade utrymmet som gör att vi känner oss lite veliga. Men det känns bättre nu när vi fått tag på en toppenfotograf. I alla fall för stunden
Hur många gäster ska ni ha?
Vi är uppe i 67 tror jag, men då är ett helt gäng singlar så jag fruktar vad som kommer att hända med gästlistan fram till bröllopet