Södertäljebrudar!
Hur mkt tar de för en klippning?
Hur mkt tar de för en klippning?
Jag klippte mig på Hair Creations sist, och där kostade det 450kr tror jag, så typ som där då. Blev väl iofs nöjd när jag var där, men det kändes inte riktigt klockrent + att hon aldrig har öppet när jag är i stan så i så fall måste jag ta ledigt för att gå till frissan liksom (kan ju inte direkt smita iväg på lunchen och åka hela vägen hem till Södertälje)
Ska kolla upp Hårteamet och kanske boka mig en tid där då Tack för tipset!
Det ligger på Nedre Torekällgatan, en liiiten salong.
Välkommen 071020! Trevligt att du följde min rekommendation
Vilka är ni då och när ska ni gifta er?
Vilken kyrka blir det?
Så nu är vi alltså 3 stycken som bokat Bäckstugan - tufft! Fast vi ska väl inte använda den iofs
Låter jättemysigt!
Trevligt trevligt Berätta gärna mer! Bor ni i Tälje eller? Var har ni tänkt ha festen?
Låter jättemysigt! Jag småkikade lite på Bommersvik förut, fint där
Vet att det finns något stall som har samarbete med Taxinge, finns info på deras hemsida tror jag.
www.taxingeslott.se har de
Jag var lite otydlig, jag erkänner
Jo det går ganska bra Kyrka, lokal, mat, bröllopsnatt, boende för gäster är bokat, klänningen är köpt, gästlistan klar, inbjudningarna ligger vi i startgropen med... Tja, vi ligger ganska bra till helt enkelt
Du glömmer antagligen strecket mellan kolon och parentes - : - ) =
Just nu står det ganska stilla här, men förhoppningsvis kommer inspirationen till inbjudningarna flödande i helgen när jag ska julkortspyssla med några väninnor
I övrigt så är festlokalen bokad och klar, boende är bokat och klart, sviten till bröllopsnatten (vilken vi tar söndag-måndag istället för lördag-söndag för att kunna njuta ordentligt) är bokad och klar. Så just nu är det väl just inbjudningarna som vi kan börja med, annars finns det inte så mkt att göra just nu.
Vi ska gifta oss i Tveta kyrka Och jeeksa också
Kyrkan är underbart fin! Jättemysig både invändigt och utvändigt, och den ligger ju på en liten höjd ovanför Måsnaren - så utsikten är ju också superfin
Dock är den ju ganska liten, men får ni plats med alla gästerna i Bäckstugan så får ni plats med dem i kyrkan - den har plats för 80 sittande och 130 totalt.
När vi var och tittade på den första gången så var den inte heller öppen. Men när vi väl fick komma in i den så föll vi båda två