• davidanne

Vad ångrar ni-efterklok...tråd 2

det enda jag kan säga är att jag inte ångrade något.... löjligt va??

gör eran dag precis så som ni tror att ni vill ha den och sen när det väl är dags bara släpp allt ni är huvudpersoner inte funktionärer!!!

KOM I HÅG DET!

kramar från en SÅÅÅ lycklig fru!

• davidanne

jag vet faktiskt inte vem som gjorde vad... vi hade en kordinator som styrde upp allt och sen så var våra föräldrar fantastiska.

vi hade givetvis en toppen toastmaster som gjorde ett jätte jobb!!

Jag tror att det löser sig ändå utan att strukturera så in i tusen... vi hade ett stort och påkostat bröllop och ändå då kände jag att jag vågade släppa allt!

Det löser sig alltid till det bästa, jag hade inte trott att jag skulle skriva detta för en månad sen

• davidanne

tack så jätte mycket

ja du, i frågan vad kalaset kommer att gå på så vet jag faktiskt inte ännu
    vi har en ungefärlig summa men vet inte vad slutnotan blir *tycker synd om mamma och pappa*

kordinatorn funkar så att man "lejer" ut de bitar maninte vill göra själv, ex fotograf jagandet, musik ect...

mycket smidigt, rekomenderar det starkt!!

kram
    Fröken Figo skrev 2007-09-07 16:31:46 följande:

Davidanne, jag såg era bilder, de var jättefina! Får man fråga vad allting kostade? Och kordinatorn? Jag funderar på om vi kanske skulle satsa på det också eftersom vi bor utomlands... Var det värt det?
  • davidanne

vi använde oss av kordinatorn som jobbar på Rånäs slott. vi gifte oss 1/9-07... inte så länge sen med andra ord!!

Svar på tråden Vad ångrar ni-efterklok...tråd 2