• Zozo

Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?

Vi fick en termos!!?? Ställer mig fortfarande lite fragande till VARFÖR (i synnerhet som det är en termos som man inte kan ta med sig pa tex picknick utan den ska sta hemma)?? Men det var gulligt ända för personen i fraga var inte bjuden och vi hade absolut inte väntat oss nagon present.

• Zozo

Min granne gav en toaborste till sin mamma och tops till sin pappa i julklapp.. och da var hon 18...

• Zozo

Nä, nog har jag gjort dumma grejer Liinda, men den här tog priset..

• Zozo

Nja, för mig har pengavärdet av gavan alls ingen betydelse.; men hellre ingen gava alls än porslinsprydnader eller toaborstar..

• Zozo

20070927.. Mjae.. jag maste vâl i ärlighetens namn erkânna att jag INTE har gratulerat tex mina kusiner när de gift sig och jag inte varit bjuden. Men det är mest av anledningen att vi inte har nagon relation alls mer än i blodet da... Jag har inte ens träffat dem pa över 15 ar. Sa det beror pa; Jag tog ju heller inte alls illa upp att de inte gratulerade mig när jag gifta mig; av samma anledningar.

• Zozo

Öh.. njae, jag har bade gett och fatt julpynt i julklapp faktiskt. Det är ju inte som ägg, som inte haller sig till nästa ar heller. Fast jag har bara gett det till folk som uttryckligen önskat sig det a andra sidan..

Svar på tråden Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?