• Sara o Per

Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?

Jag hänger på OT grejen, min farmor har gett mig lakan varje år i julklapp sen jag var 7 år gammal. Vilken 7 åring önskar sig lakan????

• Sara o Per

Men Liinda_e alla kanske inte direkt har den ekonomiska möjligheten att ge dyra saker?
    Självklart finns det måtta på saker och ting, men man kan fakiskt hitta och göra fina o mysiga saker utan att det ska kosta skjortan. Jag menar det är faktiskt INTE pengarna som räknas utan tanken! Men enligt dina inlägg i denna tråd känns det som om allt handlar om hur dyr grej man köper???

Självklart är jag sur på min farmor som gav lakan till mig från när jag var 7 år gammal, men hon visste väl inte vad hon skulle köpa och nu när jag är 20 så är jag glad att jag har lakan.

• Sara o Per

Linda E okej, om ni var 50 - 60 pers som var iväg, ja då var det sniket.

• Sara o Per

Novemberbrud, jag tror du tog hem priset faktiskt! *asg* Man kan ju undra vad er mormor tänkte med :)

• Sara o Per

Min sambo var på spanskt bröllop för en vecka sedan, då gav man bara pengar i ett kuvert.
    Och anledningen till det var att brudparet skulle få en bra start ekonomiskt i sin gemensamma framtid.
    Så egentligen är det nog en väldigt kulturell grej för i Sverige är det ju hysch hysch med hur mycket pengar man ger osv.

Svar på tråden Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?