• Hedebris

Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?

har aldrig varit på ett bröllop (under vuxen tid) så det är svårt att säga hur mkt som är rimligt. jag och min pojkvän var på dop för någon månad sen. då la vi några hundra. rimligt med några hundra på en bröllopspresent med.. men det beror ju helt klart på hur väl man känner personerna i fråga.
    men ofta bjuder man bara "nära" människor på sitt bröllop.

men jag får också skriva om ett år när vårt bröllop har varit

• Hedebris

fortsätter lite med OT.

kommer ihåg en present jag fick när jag var 14. det var tre av mina nära kompisar hade gått ihop med en present. men dock var det bara den ena som hade varit och handlat.

när jag öppnade presenten kunde jag inte ens se vad det var!!

det var den konstigastevas jag någonsin sett.. och vas är ju verkligen det man önskar sig som 14åring.

en av mina kompisar som hade varit med och lagt pengar bad om ursäkt och bjöd mig på middag någradagar senare för att hon skämdes så mkt för presenten

• Hedebris

fröken vigo: vill du komma på mitt bröllop ;)

ang vasen.. så ja.. nu hade jag kanske uppskattat den. tycker dock fortfarande den är skum. sen tappade jag ner den för fönstret på mitt flickrum så den fick ett fritt fall på typ 5-6meter. dock gick bara ena hörnan av...

• Hedebris

jag råkade putta till den när fönstret var öppet... och då menar jag råkade och inte "råkade" men jag blev inte jätteledsen..

Svar på tråden Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?