Fru ängla: Jag håller med, man betalar per person inte per par! Annars får man "rabatt" för att man är i en relation! Det är diskriminering mot dem som inte hittat sin partner än!
Nyaforsfors: Bra gjort av din mamma! Det är så dumt när man går och irriterar sig för pengar, bättre säga till direkt ist.
Jag fick några frågor ang de där j*vla talrikarna: jag tror att anledningen för att de aldrig används är för att de alltid är "för fiiina". Om man tänker efter, NÄR exakt kommer tillfället att plocka fram 3 ränder guld och äta på? Födelsedagar? Ok, kanske men det ska specialdiskas och barnen kanske har sönder dem, bättre inte. Årsdagar? Jämna födelsedagar? Då kanske man slår på stort och bjuder många, då räcker inte talrikarna i antal. Och dessutom: risken att de går sönder. De där usla fula tallrikarna står i nåt skåp hos det här paret och får aldrig se dagsljus.
Och jag fick frågan om det här paret ÄR snikna i övrigt: JAAA!!! De är verkligen ett girigt par... Iofs ganska schyssta med att bjuda på middagar vilket de ofta gör (och tar fram vita IKEA-tallrikarna grrrrrrr) men allt i deras liv kretsar kring pengar. Ussch, tur att jag inte träffar dem mer!
Tjejer, tänk vad dumt om man gör bort sig med tex önskelistor och sånt. Ofta bjuder man ju "alla man känner" eller åtminstone "alla man tycker om". Och då undgår det inte nån vilket misstag man gjorde... Jag funderar på att be våra internationella gäster att skippa gåva eftersom de alla måste betala flyg och några hotellnätter... Vill inte att det ska pratas om gåvor i 10 år!
Liina: hahahahhhaha vad kul att du fick en TVÄTTKORG!!!!!!! hahaha jag dör!!!