Göteborgsbrudar 2008
Majsis: Det finns vissa folk som bara *Ahhhh* ja aldrig får tummen ur eller vad man ska säga. Jag tycker gott du kan säga till honom om han inte meddelar!
Nu ska jag fredagsfika, ses om en stund
Majsis: Det finns vissa folk som bara *Ahhhh* ja aldrig får tummen ur eller vad man ska säga. Jag tycker gott du kan säga till honom om han inte meddelar!
Nu ska jag fredagsfika, ses om en stund
Astriden: ja ska, det är svårt dock att ta upp bröllopsämnet med henne för jag vill ju veta om hennes klänning men samtidigt inte berätta något själv jag ska nog komma på något sätt...
Astriden: hon har ju tyvärr redan sett den...
Jag har en kompis till (min första tärna) ska också gifta sig nästa år men hon ringde tom och frågade om det var ok att de hade sitt bröllop samma år som oss. Då blev jag jätteglad för hon och jag har en helt annan relation, ingen som helst "konkurrens". De ska ha sitt bröllop i maj. När hon ringde och frågade tyckte jag att hon var knäpp, klart att hon inte behöver fråga en sådan sak men när sen smällen kom från den andra kompisen så förstod jag: så gör en riktig vän!
Härligt majsis! Klänning på G!!!
Tack BarbaBruden!
Å nu blev jag också sugen på att maila PRV...
Ser ni att vi är på sidan 200? kul kul
Är han duktigt golfspelare? Tänkte för då kanske han hela bagen full av wedge:ar Annars kan du köpa en 60-graders wedge på Stadium för en hyfsad penning. Det är inte alla som har en sån men en riktigt bra klubba i vissa lägen...höga härliga inspel...
Nä, jag är inte så avancerad. Men som du har jag också en såld älskling. Jag blir dock mer och mer intresserad. Det är riktigt kul. Gott att han var nöjd med bagen, de är ju ofta petiga med sånt där
Vi spelar på olika banor. Jag är medlem uppe vid Grundsund på Skaftö GK och M2b är medlem på Sotenäs GK vid Smögen. Det lever kvar sen många år. Har funderat på att bli medlemmar här nere i stan istället emn vi väntar nog lite tills vi vet var vi kommer bo "på riktigt" inom några år.
Var är din m2b medlem?
Klart du ska börja spela! Det där med bollsinne behöver du inte tänka på. Ytterst få golfspelare har bollsinne. Tänk på alla gamla tanter som går där ute och spelar...kan dom kan väl vi
Barba: Det är jättesvårt. Efter att ha sett vad Astriden fick avslag på så kommer vi inte heller kunna få igenom det namn vi vill ha. Känns riktigt surt faktiskt- jag har verkligen ställt in mig på det namnet och det känns så trist att behöva ta ett som man inte vill ha lika mycket. Speciellt när namnet inte finns utan bara "är likt" ett annat...
Lycka till med era namnförslag!
Arg är bara förnamnet. Inget är så frustrerande som när det går dåligt men det är få grejer som é så kul som när det går bra
Go for it Astriden!
Jag ska städa och tvätta. (härlig fredgaskväll )Men i förrgår när jag satt och gjorde farsdagskort kom jag på en ny grej till inbjudningskorten så jag ska iväg och handla lite och sen göra lite nya prototyper. Vad är det för disneyfilmer?
Gud va mysigt! vad kostar en sån box? Är klassiker som Snövit och Askungen (filmerna som är med på julafton) också med i boxen?
Jag har faktiskt aldrig sett de där gamla filmerna. jag har ju bara sett klippen på julafton. T.ex askungen, jag har ju aldrig sett henne gå på bal på slottet *snyft*
vad tränar du Astriden?
Bra jobbet!
Som jag då, har inte heller rört mig på några år så nu har Friskis fått en ny medlem Känns lite bra att ha något som motiverar även om det är tungt ibland.
Bra jobbAt!
Precis! Det är jättekul...men samtidigt så himla lätt att bli lat.