Inlägg från: Grundsund |Visa alla inlägg
  • Grundsund

Göteborgsbrudar 2008

Får ha en gemensam möhippa till våren då
    Alla "hippar" alla...

• Grundsund

Astriden: vad skönt att du back in business

• Grundsund

Majsis: vad vill du ha för klänning då? Eller är du orolig att du inte hittar "den"? Det vet jag att du gör!

• Grundsund

Majsis: Tidningar, typ Bröllopsmagasinet, du har inte hittat någon som liknar vad du vill ha där? För där får man ju uppslag om affärer och märken även om man inte hittar precis den klänningen man vill ha

• Grundsund

Jag hade med mig mamma. Men m2b var också med och sa vad han tyckte var fint...

• Grundsund

Jättesöt!
    Lovar att hålla koll om jag hittar någon liknande

• Grundsund

Svårt det där med tårtor. Jag har fått besked att restaurangen gör tåtan själv så jag hoppas att de är duktiga för man vill ju inte att den ska se ut hur som helst. Man skulle ju vilja provsmaka också men det går säkert inte Dessutom har jag sett att tårtställningen är sådär sné och jag vill ha en på höjden men förhoppningsvis har de en sådan också.
    Vi har fått offert på 85 kr /pers(bit) (inkl kaffe)

• Grundsund

Ni verkar ha varit aktiva under DH-timman Själv var jag fast på kanal 5 men bytte till rosa bandet-galan för att se Paul Potts. Jag kan se klippet på youtube 1000-tals gånger och dte är rysningar varje gång!

Grattis MrsD till att du hittat klänningen med stort K!! Du får väl fundera ett patr dagar hur du vill göra, du kommer nog på något.

Imorgon kväll är det Joe labero på Rondo så då lär det bli sent i säng så jag ska knyta mig redan nu så man får sin skönhetssömn
    Natti natti

By the way, vårt färgtema är vinrött och champagne(vitt/guld). Det var ganska lätt eftersom jag vetat hela livet att jag ska ha mörkröda rosor i min brudbukett Vad har ni andra för färger/blommor??

• Grundsund

MrsD: Härligt!! Det går fort när man väl hittar det man vill ha Bara att njuta av molnpromenaden tills den är klar, fast man blir lite otålig också när man väntar för man är ju så nyfiken på att se sin klara klänning. Alltid roligt med en klänning som är sydd speciellt för dig också!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008