• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • BarbaBruden

men kom då!
    Jag är i Papegojan om en liten stund, ca 10 min

• Astriden

oki, skapar en profil nu astriden finns i Papegojan om en stund

• B & S

OJ vad denna sida rullar på! nu hänger jag verkligen inte me mera :/ har inte kunnat läsa nåt på minst 2 mån!!!!
    Men antar att så blir de när man åker runt på bröllopsmässor o "står på andra sidan" också och inte bara på brudsidan när man har företag. Men nu ska vi stänga bröllopsbutiken o förhoppningsvis sälja bort allt billigt så vi hinner ut ur lokalen! Annars får vi pröjsa ännu mer i skatt BLÄÄÄÄ det e det värsta me o ha företag! att betala skatt varje månad o de e inte lite heller..........

Vad händer annars då här? nån träff eller nåt sånt? :)
    Var det inte nån träff nyligen? eller kanske var i nån annan tråd hmmmmm
    Va precis nyligen själv o mätte o dikuterade festlokalen igen men denna gång hade ja me morsan eftersom hon ska hjälpa till e de ju bra o visa vad vi har till förfogan när det väl ska gå av stapeln i kök o festsalen.
    Köpt in tapeten till alla "pappers grejer" och skickat ut alla utom ett Save-the-date korten....inte fått adressen till den sista fast man tjöntar på m2b ca 10ggr?! fast de e hans polare o han vill verkligen ha med honom.

Köpte hund också förra veckan o fick lämna tillbaka för hon mådde inte bra phsykiskt alls.. :( lite trist då de e så himmla tyst här hemma utan husdjur men jaja får tålas med det men är ialf skönt att få "ta hand" om ett djur en stund ialf för man behöver sånt när man levt med djur hela livet o sen inte ha nåt så är det så trist o man "fattas en arm eller ett ben" känns det som. Hon va söt o rolig men mådde inte så bra.
    Va med om en trafikolycka också förra veckan va inte så himmla kul det! Måste bråka ännu mera med försäkringsbolag o sjukhuset som skrev fel i journalen tom! Det e nästan som dem vill man ska lägga sig ner o dö istl för då "försvinner ju problemet" typ....jo en människa ska lida resten av sitt liv för att nån har vax i öronen o inte lyssnar eller dem e giriga! *lust att gå dit o smacka omkring hela högen*

• Majsis2008

God morgon allihopa...hoppas ni haft en bra helg. Glöm nu inte pappa idag...

• Amor Eterno

Hej B&S, välkommen tillbaka!!

Oj oj det har hänt mycket för dig trist med hunden och trafik olyckan hoppas du inte blev allt för skadad??!!

Eget företag är ju oxå svårt och tufft ibland får man fråga vad det var du sålde??

Vi har planerat en pysselkväll, längre bak kan du välja datum!! :)

Idag är det pappas dag

• Amor Eterno

Vi har två saker halvbokade fixar kväll och möhippa nästa år :)

Fixa/inspirera/vin-kväll hemma hos Astriden
    Lördagen 17/11: Astriden,
    Torsdagen 22/11:Astriden,Grundsund, ev. Barba, malinlars, amor, ev Stjärngudinnan
    Lördagen 24/11: Astriden, Majsis, Barba, ev. malinlars, amor

och

Sammanfattar 8/3-08

Amor
    MrsD
    Stenbruden
    Barba
    Stjärngudinnan
    Astriden

Fyll på om det är nån som känner sig saknad....Fundera på vad vi ska hitta på allesammans så kanske vi kan fördela lite planering när vi pysslar?

Så det är bara att anmäla sig!!

• Amor Eterno

Jag har bara klistrat in det Astriden har skrivit men kan tänka mig att det kanske har med möhippan att göra, eller att jag har inget pyssel alls och skrev att jag kunde hjälpa till :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008