Göteborgsbrudar 2008
Lindaochlinus: Du kanske kan ha fler stenar i vigselringen, som visar att det är en ny och att det är vigselringen. Kan ju symbolisera att ni gått vidare och framåt i ert förhållande på så vis. Det är så jag tänker nämligen. Man bygger förhållandet så att säga.. Är kanske lite för djup.. är en sida jag har att bli för djup ibland.. men men.. så tänker jag iaf!
fröken plommon: väntar med spänning på om det finns ngt på mässan! Vill gärna ha tips & idéer, men också bra pris och rätt färg till inbjudningskorten!! Finns det att köpa papper där??
Jag har en väninna som också gör iordning naglar hemma. Hon tar 500 el 600kr för vanlig grej.. (ingen aning vad som finns el vad allt sånt heter.. hehe..) Men hon är även make up artist så hon skall få göra min sminkning & mina naglar. Tur att man har händiga vänner!!
stenbruden: Var det din mor som var florist.. eller har jag helt fått allt om bakfoten? I så fall.. har du lust & möjlighet att fråga henne om hon vet hur lätt el svårt det är att få tag på vita liljeblommande tulpaner i juni & hur mycket det skulle kunna kosta. För jag antar att man måste beställa dem. Vore jättesnällt!! Skall nämligen bara ha typ 30 tulpaner som brudbukett med ett brunt band runt. Åter igen Brunt, grönt å vitt.. hihi.. man blir lite tossig i huvudet när man skall tänka färg tema hela tiden..