Göteborgsbrudar 2008
stenbruden: TAck för tipset med färgerna. Har själv tänkt så vid dukningen att inte ha de mörka färgerna i "basen". Men inbjudningskorten är det nästan tvärt om. Älskar den mörka bruna & görna ihop.. kan inte hjälpa det liksom..
Mkt bra länkar.. super!!
Barbarabruden: Herregud!! 20000kr.. Det är ju inte sant. Vi har hittat en som tar ca 3000Kr. Då får man alla bilderna på Cd både högupplöst & webbanpassat. Han är nog med oss i 2-3 timmar Tror ja. skall ha möte den 7/10.. Men jag har en annan som är mycket billigare än 10000kr. www.fotografcecilia.com Maila henne att du vill ha info om bröllopsbilder, så skickar hon ett brev med All info.. Smidigt!!
Tårtan ja.. Tänkt mig en vit tårta med banan grädde och vanilj kräm i.. vanligt enkelt å gott. Med en krona på toppen, som min bortgångne mormor har virkat o stärkt. Hon har alltid sagt att den skall jag ha i håret den dagen jag gifter mig. Dessvärre är den jättestor! Så det ser alldeles för konstigt t i håret.. tyvärr. Men då hedrar jag hennes minne genom att sätta den på tårtan ist.. med murgröna hängandes ner.. tänkte jag..
OSA vill jag ha till båda våra föräldrar, men lars han tycker bara till ena.. skall börja göra inbjudningarna snart. Tänkte skcika ut dem i Januari..