Inlägg från: Grundsund |Visa alla inlägg
  • Grundsund

Göteborgsbrudar 2008

Astriden: Hur gör man den glada gröna gubben? jag lyckas aldrig

• Grundsund
    skojar du eller? GRYMT!
    ska skriva upp dem direkt!!!
    Tack!!!
  • Grundsund

Stenbruden: Ser att Astriden är "offline"; Format ligger mellan vallgraven och Steinbrenner & N.. på Drottninggatan 71.

• Grundsund

Jag har bara varit på Format en gång och hon som jobbade där verkade totalt ointresserad av kunderna... Visserligen har jag redan köpt allt mitt på Arkivet. Det var ju där jag gick kortkurs så det var väl därför jag hamnade där. jag var aldrig inne i andra rummet på Format så jag fick aldrig kollat vad de har för papper. Jag ska ha vitt metallic i inbjudningskorten.

Ni brudar som ska ha vitt och grönt; får jag inspireras av er någon gång för jag har en vän som bor utomlands som behöver hjälp med inbjudningskort så jag lovade att komma med förslag men eftersom jag inte alls kollat på grönt innan känns det helt tomt i huvudet...

• Grundsund

Tyvärr stenbruden, Jag ska vara toppless Men man kanske ska tänka om och ha korsett bara för att det är bröllopsdagen...

• Grundsund

nä ,jag var tvungen att kolla min klänning på nätet igen och det kommer inte gå att korsett heller... jaja

• Grundsund

Eftersom jag inte vill nämna vad den heter (ifall någon jag känner googlar runt) så får det bli så här:

Ramona Design
    Pronov.-06
    klänning 1, längst till vänster

• Grundsund

Tack! Ja, den är min andra stora kärlek

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008