Inlägg från: snöbrud08 |Visa alla inlägg
  • snöbrud08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Hjälp! Vi hade fått för oss att festlokalen tar 70pers, men max var 63pers så nu måste vi skära i gästlistan =( Samtidigt kommer ju säkert några att tacka nej...och då vill man ju ha de andra där... Hur gör ni andra? Har någon bjudit fler än "max"?

Vi funderar på att gå i fackeltåg med gästerna mellan kyrkan o festlokalen. Nån annan som funderar på det eller har några erfarenheter av det o kan rekommendera eller avråda?

• snöbrud08

Sarah81: Jättefin ring!!

Gotland08: Vad kul att ni oxå funderar på fackeltåg! Känns som det skulle va jättehäftigt om det är snö o så, men tänk om det bara e slask... :P

• snöbrud08

Låter jättehäftigt! Vilken stämning! Vi funderar på om det går att ha facklor utställda utanför kyrkan som folk sen tar och promenerar till festlokalen tillsammans med oss...

• snöbrud08

Även vi bor o gifter oss i Sthlm. Vore ju galet kul o ses nån gång när det närmar sig, och lugna varann eller så ;) eller vad säger ni?

Akvavit: Vi kommer förhoppningsvis att ha samma fotograf som ni =) Vi ska träffa henne på tisdag.

• snöbrud08

Akvavit: Men öh.... ser nu att på senaste listan på den här tråden står vi ju på samma datum?! Har ni bokat Nina 23/2?

• snöbrud08

Hehe...ett glas vin lät ju förstås ännu trevligare än en fika ;) Jag e på!

• snöbrud08

Hej alla vinderbrudar! Sitter i soffan o vardagsmyser med ett glas rött o mörk choklad och drömmer mig bort till dagen D. Fattar ni att det inte är så länge kvar nu!! =)) Känns helt galet häftigt! =)

Jag har oxå skrivit upp 19/10 i almanackan nu. See U there!

Qozze: Korsetten? Provat den? Är jättenyfiken!

• snöbrud08

c t: Men grattis!!! Vad kul! Här i Stockholm då? Var?

• snöbrud08

vinterbrud - 08: Underbart fina kristaller, hur gör man dem? Måste oxå säga att bröllopsfrisyren du har bild på på samma ställe som kristallen bara var helt underbar! Jag har hela tiden sagt att jag ska ha allt hår uppsatt, men blev helt såld nu! Snor nog den frisyren jag... =)

• snöbrud08

Hjälp vilken aktivitet här idag...man hänger ju inte alls med. Men det är sååå kul o läsa om allas planer! =)

Själv är jag helt i det blå idag! HÄMTADE MIN RING IDAG! =))) Trodde det skulle kännas ovant men så fort jag provade den kändes det helt underbart!!! Fattar inte hur jag ska kunna stå ut o vänta till februari! :P

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...