Inlägg från: snöbrud08 |Visa alla inlägg
  • snöbrud08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vi har inte heller skickat ut dem. Vill ha hemsidan klar då så man kan hänvisa till den...men målet är inom oktober månad.

• snöbrud08

Min m2b skrev dit frasen "Nu och för alltid" + bröllopsdatumet. Sen innan står mitt namn o förlovningsdatumet. Det blev jättefint, inte alls trångt som vi var oroliga för.

• snöbrud08

Qozze: Får man fråga var du köpte skorna? Jag letar för fullt men tycker det är skitsvårt. Samma sak med kappa eller vad man nu ska ha över klänningen. Tar tacksamt emot tips på var man kan hitta skor o kappor som inte är för dyra...

Vi har hållt på o bygga bröllophemsida hela dan idag =) Så galet roligt!

Jag skrev tidigare att jag skulle komma 19/10, men nu firar skolan jag jobbar på 40år och hastigt o lustigt skulle det förstås firas just nu på fredag =(

• snöbrud08

Ni som ska fotas ute, vilken tid ska ni göra det? Vi träffade vår fotograf igår och hon rekommenderade att vi börjar fotograferingen redan 12.30 för att det blir mörkt så tidigt. Då vår vigsel inte är förrän 16.30 tycker jag det är jättetidigt. Men man vill ju att fotona ska bli perfekta...

• snöbrud08

Snöflinga76: Jag tycker absolut ni kan skicka inbjudningarna i november. Vi gifter oss 23/2 och har osa redan 31/12. Vi skickar ut våra nästa vecka.

• snöbrud08

Tack snälla för alla sko/stöveltips! Toppen! Jag tar tacksamt emot förslag om kappa/cape/fuskpäls/kofta oxå om nån av er hittat nåt bra. Jag letar för fullt!

Vi har precis varit iväg o postat alla inbjudningar nu, så imorgon vet alla! =) Känns pirrigt! Vi har varit hemliga o bara berättat för de allra närmaste, så för de flesta kommer det som en överraskning. Känns så häftigt, men samtidigt lite nervöst... nu e det ingen återvändo liksom... :P

• snöbrud08

c t: NY! Så underbart! Älskar den staden och är inte alls avundsjuk nu ;)

En fråga till er andra...era m2b:s kläder, är ni klara med dem? Hur långt innan måste man beställa dem? Jag har inte lyckats få med min m2b o kolla på kläder än, och det gör mig lite nervös, men han verkar hur lugn som helst :P Han har ganska ovanliga mått så de måste troligtvis beställas...

• snöbrud08

c t: "skönt" o höra fler som tjatat tillräckligt... Jag har sagt till min nu att han kommer o få stå där naken o utan brud :D

• snöbrud08

Tack för tipsen om festprogram...nu när inbjudningarna är ivägskickade får man väl börja slipa på vigsel- & festprogrammen =)

Ni som bor i Sthlm, har ni bokat frisör eller vet ni vem ni ska boka? Jag behöver tips, har inte koll alls. :P Sen vet jag ju inte hur jag vill ha håret, ändrar mig hela tiden. Och vet inte om jag vill ha slöja eller inte...Ska ni ha slöja? Tiara?

Nu sitter vi i soffan o myser över att folk kommer hem o hittar inbjudan på dörrmattan. 8 st har tackat ja redan idag. Känns sååå kul att inte vara hemliga längre =)

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...