Inlägg från: pannkaka |Visa alla inlägg
  • pannkaka

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

*ett litet tips bara

korv med bröd behövs ju ändå förberedas...
    Vi tänkte stjäla en idé från bekantas fest..
    Vi dukar fram tunnbröd, hårdbröd, smör, rökt korv, senap och en falukorvsring. Ja en ost oxå såklart till "veggisarna" :) inget som behöver "tillagas" bara ställas fram med lite lättöl å vatten...
    salt å gott :)

• pannkaka

...tycker inte heller den behöver fixas...den är ju grym som den är!

• pannkaka

hej alla...jag har en fundering...
    Är det fler än jag som har mardrömmar om bröllopet? Jag har säkert haft 10 st. Allt går snett i dem. Kyrkan är tom, musiken hörs inte, ringen är ful, jag har glömt att sy klart klänningen, den är ful, jag tappar håret, slår sönder framtanden, missat att boka mat från cateringfirman, blommorna har vissnat etc... det är verkligen inte kul... är det en släng av bridezilla-sjukan eller håller jag på å tappar förståndet?
    Fler som har det som jag?

• pannkaka

den har jag oxå haft...

Vet inte varför det blev namnet pannkaka...brist på fantasi just vid registreringen (höll på med pannkaka i ugnen just då) haha...

• pannkaka

vi får väl hoppas att allt inte blir "pannkaka" på den stora dagen...det får räcka med drömmarna :)

• pannkaka

det kan man nog räkna med...jag tror jag drömmer så mycket på grund av att jag är rädd att jag inte har kontroll på allt...fast egentligen så är allt under kontroll och att det är därför de konstiga drömmarna dyker upp hela tiden

• pannkaka

hur som helst så kan det ju knappast hända något på den stora dagen som är värre än drömmarna =) nu ska jag iväg och handla. ha en trevlig dag/kväll

• pannkaka

ser att det är många som har rosa och brunt. Vi med =)

• pannkaka

jag trodde ändå att man skulle vara rätt så ensam om de färgerna... de flesta har ju rött, vitt och guld...trodde jag ...haha... fast vi verkar vara lite ensam om gammalrosa iallafall =)

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...