Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Gotland: jag e lite nyfiken...varför gotland? bara för romantiken eller har någon av er rötter där?
Gotland: jag e lite nyfiken...varför gotland? bara för romantiken eller har någon av er rötter där?
förstår...det är riktigt vackert! jag hoppas att er dag kommer bli fantastisk!!
vi har ju en månad mer än ni att längta...känns som flera år
fast när jag tänker på hur mycket vi har kvar i planeringen så är jag glad över den månaden..haha
hej jag skulle vilja ha lite smakråd...har lagt in bilder i mitt galleri. en bild på en klänningsöverdel som är broderad och jag kommer göra lika på min (fast min är helvit) sen en bild på min klänning hur den ser ut fram nertill. Bak kommer klänningen ha lite släp och vara helt "ren" från broderier förutm längst upp (kommer vara V-ringad där med med lika broderi som fram)
Tror ni att den kommer se tråkig ut? hela vigseln har jag ju ryggen mot alla...
tack =)
dold dragkedja blir det. det var tänkt att jag skulle knyta "bandet" bak i ryggen och att det skulle hänga ner till golvet ungefär och vara broderat men jag har ändrat mig tyget runt om kommer vara chiffong och läggas i veck fram och fästas bak, förmodligen med öglor och någon form av hake. Det var därför jag blev orolig att det skulle bli för kalt bak. Originalklänningen har broderi överallt (lite för mycket egentligen)I värsta fall får jag prova mig fram. ska hem och sy på den i helgen
aroma: tack tack...men ännu är det mycket småfix kvar på den...ska prova den i helgen igen
ja det ska jag ju ha såklart
har massor med hårsmycken att välja mellan så då behöver jag ju inte oroa mig
jag känner igen det där... jag är sjukskriven denna vecka för magkatarr (chefen är orolig för att jag ska få magsår) och man kan ju undra vart den kommer ifrån
Det blir min syster som är tärna. Hon kommer få det vanliga klänningen, fuskpäls och håret + naglarna fixade men i presentväg så så vet jag inte, har faktiskt ite tänkt på det än...Tips?
jag har funderat på en grej...ett smycke som hon ska ha på sig ..som hon ska få när vi gör oss iordning...
haha helt rätt... En dikt är väl jättefint. Hur många tärnor ska du ha? Smycken behöver ju inte vara så dyra. jag gör de flesta av mina smycken själv men jag tror hon kommer få något köpt denna gång...
Jag valde att ha bara en tärna enklast så. Då slipper man sura miner och få höra varför får hon vara det och inte jag osv...har redan en nära vän som grät för att hon inte skulle få vara tärna...
ja det är ju en toppengrej!
tack för hjälpen med klänningen hörrni. jag ska nog hem och sy lite till i helgen. får se om det blir nå fler bilder sen...