Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Hej i nya tråden,
tack för länken i gästboken Gotland08!
Vi har inte spikat gästlistan än, men vi kommer nog bjuda ca 75 pers, och vi bjuder inga barn. Om vi skulle bjuda med dem skulle det bli uppåt 20 barn också. Däremot har vi 2 gravida som kommer få barn i början av februari om allt går som det ska, så vi hoppas såklart att de kan komma med sina pyttisar...
Nu har vi i alla fall rum till de som behöver, ett hotell och en bunt rum på vandrarhemmet.
Vi har bokat en kyrka, vi är väl 90% säkra på att det är den kyrkan vi vill ha.
Vi har 3 lokaler prel bokade... Fast det är bara för att vårt förstahandsval kommer lägga sin egen planering under september, och om de behöver lokalen på vårt datum så har de företräde. Och då ville vi ha en back-up plan. Eller två. Eller kanske tre...jag har ett ställe till jag ska kolla lite noggrannare med.
Klänningen är beställd och handpenning lagd. Provdatum inbokade.
Frissan är bokad.
Inbjudningskorten är utformade, nu kan man förbereda omslaget, printa och vika det, sen är det bara att printa ut inlagan när festlokalen är spikad.
Vad mer? Maten tas via ställena.
Alkohol är delvis inhandlad.
Vi har bestämt en låt på vigseln, Du är allt med Sonja Aldén. Sen skulle jag vilja ha Shania Twains "From this moment", den har alltid fått mig att gråta. Fast det kanske inte är nåt bra på vigseln...
Vi har inte bokat solist.
Däremot har vi bokat två fiolspelare som ska gå med oss in och ut ur kyrkan i folkdräkt. Jag skulle vilja ha Trollens brudmarch in, men det är inte bestämt. Däremot ska vi ha trettondagsmarschen ut, den är så glad, och så träffades vi under trettonhelgen...
Hmmmm, det blev långt, det får räcka för nu