Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

ct, klänningen är fin men jag vill ha mer gnister i den. Mer stenar och en liten ärm som jag passar bättre i än utan. Jag behöver inramning. Snygg klänning du har köpt MS-syster

Bra utfall, trettondagsafton! Kul att så många kan komma

• Gotland08

Tack ct och akvavit! Nu känner jag ingen stress. Att sy på en ärm och sätta fast lite mer gnistrande stenar är en droppe i havet jämfört med att sy en hel klänning. Nu får jag ju ägna mig åt finliret. Det som är roligast. Lite drygt två timmar innan jag får prova min klänning

• Gotland08

Nu har vi kommit hem från Gotland och det känns så bra med allting.

Hade med mig klänningen eftersom de sydde upp den direkt i fredags. Min m2b hämtade mig och så åkte vi till färjan. Så i lördagsförmiddag satte jag på mig den och visade mamma, pappa och bror min. Alla tyckte den var jättefin och jag är nöjd men en ärm ska jag nog allt sy dit.

Sen träffade vi kockarna och maten känns också helt rätt. De ska fixa personal som jobbar under lördagen. Efter det gick vi till en pubägare som min bror känner och där kom vi överens om upplägget för fredagen och det var också helt klockrent. Lokalen var perfekt.

Checkade in på hotellet. Så mysigt med egen balkong och bubbelbad. Självklart badade vi och drack en flaska skumpa. Innan badet var vi i festlokalen och tänkte igenom hur vi ska få plats och det kommer att funka med runda bord.

Det känns bara så bra!

• Gotland08

Vad kul det är att läsa om allas planeringar som fortskrider. Skönt att du mår bra ct. Snöflinga är det klänningen som ligger i ditt galleri? Den var mycket snygg.

Själv söker jag som en tokig efter come what may, instrumentalversion. Svårt att hitta...men skam den som ger sig!

• Gotland08

JA! nu har jag fått tag i Come What May och det tack vare BT Jag har ju startat en tråd där jag efterlyste den och en tjej hade den på sin dator. Nu har hon skickat den och den ligger i min bröllopsmapp. Visst är väl BT fantastiskt

• Gotland08

Lider med dig ct, ska sända positiva tankar till dig

Vi har bjudbar men vi har ju möjlighet att ta med egen dryck så då blir det inte lika dyrt. Jag skulle ta det säkra före det osäkra och skriva att det är betalbar. Skulle jag vara gäst på ett bröllop där jag vet att det är barpriser skulle jag ta förgivet att det var betalbar men man vet aldrig hur alla andra uppfattar det.

• Gotland08

Låter som ett bra pris vinterbrud! Jag har precis bestämt mig för att ge min m2b en secret box i morgongåva Mailade precis fotografen. Superläskigt men roligt! Tror han kommer att gilla det. Är det någon av er som funderat på det?

• Gotland08

När jag skrev han syftade jag så klart på min m2b och inte fotografen...

• Gotland08

Erika Gerdemark heter hon. Surfade runt en hel del och skrev till några som jag gillade. Just den typer av bilder finns det inte så många av på deras galleri eftersom de flesta inte vill skylta med bilderna. En som jag hade som första val kunde inte men svaret från Erika kändes bra. Hennes bilder är fina och hon har fått bra omdöme från flera. Hoppas det blir bra! Herregud, man är ju inte 19 längre

Men så såg jag serierna i DN för ett par dagar sen, Nemi. Där hennes kompis önskade att hon kunde åka tillbaka i tiden och ge sig själv en örfil för att hon klagade på sitt utseende. Såg ni den? Bakom henne såg man henne som 70 på väg att smälla till sig själv i nutid och det är väl så. Man blir ju inte yngre och när jag är 70 är det kanske underbart att kolla på bilderna av mig själv nu

Gud vad härligt med Italienska/Schweiziska alperna! Det står på vår to-do-list!

• Gotland08

Ledsen för svenskan, har druckit en drya och ett glas vin...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...