Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Eftersom jag och min m2b är korvtokiga något som alla vet om...så blir det så klart korv med bröd

• Gotland08

Sa fin klänning Q! Är i Tyskland och bokstaven a med rund ring hittar jag inte pa tagentbordet... Det är sa kul när man inte har varit inne pa ett par dagar och läsa allas kommentarer.

Imorgon ska vi ga och titta pa ringar ska bli riktigt riktigt roligt

• Gotland08

klockan är nästan halv fyra på morgonen, har kommit hem från Tyskland. Mina vänner, två av dem, har lagat mat med min m2b och vi har sjungit singstar... så kul.

Nu sitter vi och lyssnar på Ave Maria och andra fantastiska operasånger. Det är häftigt hur just opera blir bättre ju äldre man blir...

• Gotland08

Välkommen Trettondagsafton! Kul att du vill hänga på både här och den 19:e, hoppas du kan komma!

CmD, Offis, LillHjärtat, Oz-080202, Vinterbrud-08...om fyra ynka måndader gifter vi oss! Känns helt otroligt...

Inte kom vi iväg och tittade på ring i lördags heller...blev ganska sent och vi var inte riktigt i form för det. Vi får ta det efter Calgaryresan som jag åker på på söndag.

• Gotland08

Kul med alla nya i tråden Välkomna!

Jag sjunger i en kör som tävlar i VM i Barbershop. Nästa år har vi kvalat till VM som då går på Hawaii :-8 I år går VM i Calgary. Jag är visuellt ansvarig i kören och är med och bestämmer hur vi rör oss, dansar och ser ut därför åker jag och spanar in vad årets konkurrenter kommer att hitta på.

Förra året var jag i Las Vegas och tittade. Vill ni veta vad jag hittar på i Calgary så kan man läsa på www.resedagboken.se/Default.aspx&userId=109158&section=undefined. Jag skriver under troja69. Det är så kul att ha kvar som minne.

Tänkte jag skulle leta efter bröllopsprylar när jag är där så är det någon som har några tips...dränk mig i dem Jag har aldrig varit i Calgary.

• Gotland08

Mica o Krille: Stressa inte, det är ju på vintern så mycket går smidigare att fixa än på sommaren när fler gifter sig. Boka det viktigaste snabbt, kyrkan och festlokal. Så fort det är bokat kan ni få ut inbjudningarna och börja fila på detaljer.

jennysnartfru: Grattis till capen

• Gotland08

Åh, vad härligt Abbie80! Vad skönt att du börjar må bättre

Mica o Krille: Gå in på min sida och under verktyg i vänsterspalten hittar du planeringskalender. Där kan du klicka bort som du inte inte ska ha med och ticka för det du har gjort och som sagt få inte panik för att du inte har gjort de sakerna som står att man du skulle ha gjort för 9-12 månader sen

• Gotland08

yoyo78: Små minitulpaner på lök är superfina i mars, kanske tillsammans med videkvistar ulliga och fina. Skiftet mars/april känns som om det passar med skir grönska. Ska fundera lite på buketten...tulpaner i rätt format är i och för sig ballt Hm...

Jag kommer att ha väldigt ljust rosa och cremefärgade i en liten rund bukett tillsammans med antigen murgröna eller hjärtan på tråd. Vill få fram en mild färg mot det gråa i murar och ruiner

Älskar att dekorera med blommor. Jobbade i blomsteraffär ett år.

• Gotland08

vinterbrud: Den första buketten är ungefär så som jag tänkt mig. Tycker den är jättefin. Gillar det milda mot ruinens gråa

Mica o Krille: Bra!

• Gotland08

ToU: Håller med c t BILDER

Rosor klarar kyla riktigt bra, det som kan hända är att de får en mörkare kant när de tas in i värmen. Nejlikor likaså! För min egen del gör det inget. Det viktigaste är att de är fina före vigseln vid fotograferingen och under vigseln sedan är det inte hela världen om de får en mörkare kant. Dessutom kommer buketten bli så hårt bunden att blommorna får inte en chans att vekna.

Mica o Krille: Jättefina inbjudningskort!

Är det fler än jag som har problem med inläggen? När jag var inne och läste tråden imorse och skickade inlägg fanns inte alla inlägg från igårkväll. På eftermiddagen var det massor av inlägg som jag inte hade läst fastän jag svarat i tråden...finns ju risk för att man missar någon, eller någon fråga. Om det är någon som tycker att de inte får svar på inlägg så kan det vara det som är problemet.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...