Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Det är ju inte den nyas fel men jag känner verkligen att det är fel tillfälle att "introducera" henne.
Det är ju inte den nyas fel men jag känner verkligen att det är fel tillfälle att "introducera" henne.
Min blivanda har sagt att för honom får hon gärna komma men att han skulle prata med mig först- idiot! Nu blir ju jag the bad guy iaf...
Jag vill ju att han ska vara lycklig, och det är han med den nya men samtidigt har han skött det hela på ett minst sagt anmärkningsvärt sätt och sedan inte ens försökt få in den nya i kompisgänget utan tyckte väl att vårt bröllop var ett utmärkt tillfälle men det tycker INTE jag.
Gud jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Hade jag varit den nya så hade jag blivit jätteledsen om jag inte var bjuden på bröllopet
Exet är inte alls bitter hon har gått vidare så det är inte det som är problemet.
Det är jag som är problemet. Jag tycker att han har gjort fel, jag tycker att han inte ens borde ha frågat om den nya får följa med, jag tycker att han borde ha haft mer respekt för mig och min m2b än såhär......
Jag har bjudit henne nu men med restriktioner........
Han får betala hennes del samt att dom ska till oss på middag innan samt träffas vid några tillfällen innan bröllopet så vi har en chans att lära känna henne..
Vad bra, nu är jag jätteosams med vår marsalk!
Han sa att hon inte var intresserad av någon "show off"
Då blev jag förbannad och svarade att det är jävligt märkligt att han inte förstår varför vi vill träffa henne lite innan bröllopet och att det inte handlar om någon "show off" samt att ligger det inte i deras intresse så ligger det definitivt inte i mitt.
Jag trodde bara att det satt föräldrar vid honnörsbordet men det beror kanske på hur stora bord man har
Halva min gästlista
Jag tycker att man ska sätta dom närmsta vid honnörsbordet, så långt som det går.
Min faster ska sitta så nära mig som möjligt tex, hon är även min gudmor.
Jag skulle inte heller vilja gå på ett bröllop med 35 inbjudna och bara känna en person och aldrig ens träffat brudparet. Men det är jag det.........
Men hans svar till mig gjorde att hon nu inte är bjuden så jag slipper bry mig om det.
oooh lets see, idag ska jag måla taket som jag slipade igår och städa ur resten.