Januari-Februari 2008 fortsättningen...
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Skulle jag behöva göra ändå för att lugna mina nerver just nu.
Är på USELT humör.
Nej risken är att jag bojkottar honom. Han har svarat så otroligt otrevligt och respektlöst i mailet han sedan skickade så jag är vansinnig.
Tack gumman, räknar till tio och tar djupa andetag.
Det är säkert övergående men det absolut värsta jag vet är respektlösa och dryga människor.
Akvavit
Min m2b ringde mig igår precis innan jag skulle gå från jobbet och frågade vart hans trevliga och glada blivande fru var, jag svarade: Hon är inte här just nu kan jag ta ett meddelande.
Då förstår du nivån...
Jag ventilerade med mina IRL vänner igår och dom säger samma sak som ni, att vår marsalk beteer sig väldigt märkligt och att han ska vara glad för att vi sa ja till att hon fick komma men om han ska betee sig såhär så behöver han inte ens fundera på att ta med henne, jag har stängt den dörren nu.
Aroma- välkommen till vår tråd!
Vi gifter oss i Iskyrkan den 25/2, inte så långt ifrån dig heller
Vad roligt Jenny! Om du har möjlighet så lägg gärna ut bilder sen
Jag är också skilsmässobarn och jag tycker att du ska prata med din mamma. Hon får faktiskt bita ihop för din skull den här dagen och sen behöver du ju inte sätta dom så nära varandra vid bordsplaceringen.
Min m2bs pappas nya tål inte hans mamma av någon anledning men vi sätter dom en bit ifrån varandra och sen har vi sagt att vi inte tolererar något som helst tjafs på vår bröllopsdag.
Kram på dig, vet precis hur jobbigt det känns
Jag blev precis varse om att jag kommer att bli hippad....*läskigt*
Däremot vet jag inte när, bara att jag inte kommer att gå säker längre
Visa bild sen Gotland!!
Jag tycker att det var lite smart av henne att fråga faktiskt, då risker man inte att missa någon som man vet kanske skulle vilja vara med på hippan som inte tärnan känner.
Jiihhaaaaa jag har fått tag på världens goaste bröllopstårta för 700:-/40 personer. *hoppar av lycka*
Det är en tårta med hjortron och mandelbotten. Vi har ju valt meny efter just norrland/lappland så vi kände att hjortron var helrätt och sen är den också skitgod. Vår tjej som ska sjunga på vigseln, det är hennes kusin som gör tårtan, hon är konditor i Kiruna så det är helt perfekt!
Nejmen är ni fortfarande sjuka? Nu får ni försöka krya på er, ok!
Jag hade också ångest ett tag för mitt efternamn som är väldigt ovanligt men samtidigt känns det bra att byta.
meee 2
Q- vad säger du??!! Är det sant?! Jag hade ringt dit direkt och krävt att få svar på mina frågor. Håller tummarna för att det inte blir strul för er! KRAM